Is een rugzak van eastpak iets voor meisjes? of niet?

  • 16 July 2013
  • 32 reacties
  • 3854 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is een rugzak van eastpak iets voor meisjes? of niet?

32 reacties

Gewoon allemaal een VANS rugzak kopen. Dat zijn de beste ooit.
@Soofje ,

Ik zou niet zomaar zeggen dat het de beste ooit zijn. Dan geef je aan dat er geen betere tassen voorheen of momenteel beschikbaar zijn. Er zijn zeker betere: de rugzakken die gemaakt zijn voor militairen of als je door de bossen gaat trekken en je van alles en nog wat moet meenemen zijn in feite beter, omdat er meer in kan en ze langer mee kunnen gaan aangezien ze gemaakt zijn om veel te weerstaan. Ze zien er waarschijnlijk minder mooi uit dan een standaard schooltas.



En eastpacks zijn ook goed.




De voordelen voor mij van een rugzak zijn:
Gaat lang mee
Er past veel in ( behalve mijn schoenen.....)
Het gewicht wordt gelijkmatig verdeeld over je beide schouders in tegenstelling tot een schoudertas.
Mijn rugzak is ook redelijk waterdicht
Ze zijn goed verstelbaar
Ze zijn relatief compact
En ze tellen als handbagage als je gaat vliegen , waardoor je er niet voor hoeft te betalen , maar wel bijna alles kan meenemen.
ja dat kan gewoon maar een dakine tas is veel beter heb hem nu al meer dan 3 jaar
Hey gurlll

Nou ja, ik ben een meisje en ik heb een easypack, and I love it! Mijn mening is dat alleen de beetje populaire meisjes met een handtas lopen, en dat ze dan zo'n rare arm krijgen. En een rugzak is fijner omdat hij groter is, beter voor je lamme armen, en je moet je denk ik niet zo heek erg druk maken, want het id wat jij het fijnst vindt, wat anderen er ook van zeggen! Laat je het weten als je een rugzak hebt gevonden?

Xxx Bastonge
ik bn heel laat maar ik zu zeggen niemand geeft om de rugzak , het is 2017 niemand kijkt daarnaar het moet gewoon een leuke rugzak zijn merk doet er niet toe en ik ga naar een school waar mekr een best groot ding is maar tenzij het over handtassen gaat kan je net zo goed een primark 5 euro rugzak dragen ( ik heb er zo een ahahah een donkerblauwe en hij is het hele jaar intact gebleven en ik ben best wel ruw wat betreft tassen)
Ik denk dat als je wat oudere zussen of broers hebt en of vrienden dan zou je het aan hun kunnen vragen die hebben er wat meer ervaring mee.
Badge

Hey,

Ik heb een boekentas gekocht van Caramel en cie en ben daar zeer tevreden over, hij kan zelf snog door mijn broer gebruikt worden straks. Ik kocht deze bijĀ https://www.groteschatten.com

Je kan hier zeer lang mee verder en ik ben nochtans niet zo ordelijk ;-)

Reageer