Skip to main content

Ja hoi mensen bij mijn school als je 3 lesontzegingen krijgt krijg je 1 schorsing en bij 2 schorsingen wordt je van school gestuurd ( lesontzeging moet je in de biebliotheek van 8 30 tot 16 30 zitten) en ik heb al 2 lesontzegingen en ik moet nu een fucking gele kaart halen omdat ik tegen een jongen hou je bek zei. Mijn moeder maakt me altijd bang (niet) dat ze mij naar praktijk onderwijs gaat stuuren als ik mijn huiswerk niet doe ( ik heb vwo) en ik haat kut school en alles

Oh en telefoons zijn verboden in deze school en als de docenten hun zien of hooren woorden ze afgepakt

1. Jij moet je telly gaan halen

2 ouders moeten je telefoon komem halen 

3 lesontzeging

Hey, als ik het zo lees zit je misschien niet zo lekker in je vel, of je zit op een school die niet bij je past?  Misschien kun je eens nadenken wat je het liefst wil, en of die vwo dan wel de school is die je wilt doen, of een ander soort school waar je meer lol hebt en kunt doen wat jij leuk vind?  Is dat misschien de reden dat je dan straf krijgt?

Tover xxx

Ik heb geen idee wat die scholen tegen VWO heeft…

Het voelt voor mij alsof ze extra streng zijn en extra op je letten, echt stom.

Maar meteen naar praktijk vind ik wel een HELE grote stap, ik zou het even met je mentor en je ouders bespreken en kijken wat anders kan. Er zijn namelijk veel opties:

1. je blijft doorgaan en wordt geschorst

2. Je bespreekt het en kijkt voor oplossingen

3. Ga 1 niveau lager

4. Ga naar een andere school

5. Hou je in en doe je best op school

6. Maak gwn je huiswerk

7. Stop je tellie in je kluisje

Reageer