Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

  • 15 May 2022
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi allemaal,

ik ben 13 en zit in de brugklas, aan het begin van het jaar had ik wel wat vrienden (drie kinderen) maar ik kwam er als snel achter dat ze mij gebruikte voor geld en heel kinderachtig waren,  ze zijn dan wel 1 / 2 jaar jonger maar alsnog. ik wou wat meer met de '’populaire'’ meiden omgaan en dus liet ik helemaal los van die 3 meiden. maar volgens mij willen ze mij niet perse om dat ze al een leuke groep hebben. ik voel me nu heel lonely omdat ik helemaal niemand meer als vriendin heb. ik kan ook niet afspreken met kinderen uit mijn oude klas want daar werd ik gepest en iedereen haat me en ik weet niet waarom. en nu is het dus al een maant zo dat ik alleen zit in de les, alleen zit in de pauze en alleen fiets naar gym/drama. ik heb heb geen zin meer om naar school te gaan of iets wat er mee te maken heeft terwijl ik het eerst heel leuk vond...

Ik word er heel depressief van en ik weet niet meer wat ik moet doen heeft iemand tips? :)


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Op de basisschool voelde ik mij ook alleen toen heb ik het met mijn ouders besproken en aan mijn leraar vertelt bij jou je mentor. Die kan bijvoorbeeld mis regelen dat je in contact komt met iemand waarmee je vrienden zou kunnen zijn

Reageer