ik weet het niet meer...

  • 16 March 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hallo 

ik ben er achter gekomen dat mijn enigste en beste vriendin volgend jaar naar een andere school gaat en het is niet in dezelfde stad als ze woont dus gaat ze op internaat maar ik zal haar nooit meer zien dan want ja zij woont dan een soort van in andere stad en ze komt enkel in vakantie en week end thuis en door reden zie ik haar nog minder ik zal haar vooral missen op school.ik had vroeger geen vrienden op school en dit jaar had ik eindelijk een vriend en nu kom ik erachter dat ze weg gaat ze zegt dat ze een andere richting wilt maar de week er voor wou ze nog iets anders dus ik denk eigelijk dat ze nog nie weet wat ze wilt doen maar zij gaat volgend jaar al weg ik ben verdrietig dat ze weg gaat maar tegelijk ook super boos op haar ik wil gewooon een vriend op school en zelf dat heb ik dan niet meer en als je mijn topics leest weet je dat ik gepest werd en die pester komt dus naar mijn school(om mij te pest) en alle vrienden die ik ooit op school heb gemaakt zijn na een jaar ofzo weg gegaan dus krijg ik het gevoel fat het aan mij ligt en willen ik mezelf verwonden 

ik weet het gewoon niet meer

wat kan ik nog doen?!

groetjes annoniemptje


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hallo 

ik ben er achter gekomen dat mijn enigste en beste vriendin volgend jaar naar een andere school gaat en het is niet in dezelfde stad als ze woont dus gaat ze op internaat maar ik zal haar nooit meer zien dan want ja zij woont dan een soort van in andere stad en ze komt enkel in vakantie en week end thuis en door reden zie ik haar nog minder ik zal haar vooral missen op school.ik had vroeger geen vrienden op school en dit jaar had ik eindelijk een vriend en nu kom ik erachter dat ze weg gaat ze zegt dat ze een andere richting wilt maar de week er voor wou ze nog iets anders dus ik denk eigelijk dat ze nog nie weet wat ze wilt doen maar zij gaat volgend jaar al weg ik ben verdrietig dat ze weg gaat maar tegelijk ook super boos op haar ik wil gewooon een vriend op school en zelf dat heb ik dan niet meer en als je mijn topics leest weet je dat ik gepest werd en die pester komt dus naar mijn school(om mij te pest) en alle vrienden die ik ooit op school heb gemaakt zijn na een jaar ofzo weg gegaan dus krijg ik het gevoel fat het aan mij ligt en willen ik mezelf verwonden 

ik weet het gewoon niet meer

wat kan ik nog doen?!

groetjes annoniemptje

je denkt niet na over je vriendschap tot de vriendschap voorbij is dan besef je hoe belangrijk het is

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat is verdrietig om iemand dan te missen. Is het heel erg ver ? Zodat  je er ook niet een snaartoe kan en er naar uit kunt kijekn dat ej elkaar weer ziet ? ja je boosheid en verdriet gaan door elkaar heen snap ik wel. En die pester zou ik echt gewoon aangeven bij de mentor bijvoorbeeld. Zulke lui mogen jou niet beheersen.  En als je nieuwe vrienden wilt maken kun je bijv in de kantine kijken welke mensen er ook alleen zitten of maar met 2 en dan ga je naar ze toe. Vaak zijn dat juist de leukste mensen alleen een beetje verlegen maar dat is prima :)  zo kun je vrienden maken. En met haar  kun je zo vaak als je wil wahtsapp video bellen bijvoorbeeld.  En wie weet naar dr toe !

Sterkte en ik hoop dat je er wat aan hebt !

Groetjes Julian X

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @annoniemptje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer