Skip to main content

Ik zit in groep acht en het word steeds saaier en de meester wil niks veranderen

Wat moet ik doen om me minder te vervelen op school???

Wat maakt dat je je verveeld? Doen jullie niks, vindt je het makkelijk, heb je gewoon geen zin, vindt je het niet interessant, etc.

Ik weet hoe het is om je te vervelen op school hoor. Dat is echt naar.

Jammer dat je meester dan niks wil veranderen. Heb je het hem al wel eens gevraagd? Of heb je al wel eens een voorstel gedaan voor wat jij dan kan/wil doen?Je zou het ook eens met je ouders kunnen bespreken. Zij kunnen dan met jouw meester gaan praten over het feit dat je je verveeld op school. Je kan ook zelf iets (leuks) meenemen van thuis zodat je dat kan doen als je je verveeld.

Na de zomervakantie ga je naar de middelbare school. Dat wordt waarschijnlijk minder saai omdat je niet heel de dag hetzelfde doet, je meer uitdaging krijgt, je veel meer kan loltrappen met je vrienden of vriendinnen, etc. Dus hopelijk verveel je je dan minder op school.

Ik verveelde me op de hele basisschool omdat het te makkelijk was, ik haalde 9.3 met gemak en hoger meestal ook wel. Ik ben naar een school gegaan waar het middelbaar een jaar eerder begon en dat was beter

het is gewoon saai tijdens de lessen

Reageer