Vraag

ik twijfel of ik naar een andere school wil

  • 31 May 2022
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet of ik na dit school jaar op de school wil blijven waar ik nu op zit want het ging niet zo lekker met me cijfers nu gaat het met me cijfers beter ik moet nu nog Engels ophalen want ik sta nu voor Engels 4,2 en ik moet minstens 4,5 staan voor Engels dus ik denk dat wel gaat lukken maar me mentoren hebben vanaf de eerste maand of de eerste twee maanden stress gegeven dat ik naar een andere school moet enzo en als ik op mijn school blijf en volgend jaar haal ik weer onvoldoende dan gaan me mentoren weer stress geven maar ik wil niet weer dat ik iedereen moet leren kennen en zo dus wat moet ik doen blijven of ergens anders naar toe gaan 


2 reacties

Badge

Zeg tegen je mentor dat het niet fijn is als ze je stress geven. Geef aan. Ik snap het helemaal, want ik had het ook. Ik weet dat je die 0,3 nog redt. Engels is wel best moeilijk vind ik zelf.  

Ik zou even kijken naar andere scholen. Ik weet niet of het een goed idee is om naar een andere school te gaan voor jou. Heb je op deze school beste vrienden ? Of een vriendengroep ? Zoja, dan zou ik blijven. Kijk maar wat de fijnst voor jou is.

 

Liefs Luna 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks

Reageer