Vraag

ik kan niet samenwerken in me groepje


Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een groeps opdracht gekregen dat ik met me tafelgroepje een presentatie moeten geven maandag en je krijgt er geen cijfer voor dus ik heb een toets science waar je wel een cijfer voor krijgt en ik sta onvoldoende voor science dus ik wou meedoen met de opdracht omdat we al lang bezig waren zei ik dat ze later verder moesten praten omdat ik wil leren voor science om voldoende te staan toen werden ze boos en blokkerende mij wat moet ik dan want we moet samen ook een Engels presentatie maken en dat is Engels presentatie krijg je ook een cijfer kan iemand me advies geven 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit ben ik nog vergeten te zeggen dat ze sowieso moet hun verhaal zullen komen naar de docent en zei zijn met z’n drieën en ik in mee eentje 

Reputatie 2
Badge

Hoi ten eerste weet dat je nooit ergens alleen voor staat.  vervelend zeg. Ik heb ook zo’n vriendin ik ben zelf namelijk slecht in Engels en wanneer ik een toets engels Heb wil ik daar ook voor leren maar mijn vriendin vind dat stom en wil alleen maar afspreken en wanneer ik nee zeg reageert ze boos maar weet je je moet doen wat je zelf wilt en ik vind het super slim dat ja gaat leren voor science als je er een punt voor krijgt.  En ik snap dat het verveld is maar ik vind het super slim van je dat je gaat leren. En wat als jij nou jouw kant van het verhaal tegen de docent/ docenten zegt?

Reputatie 7
Badge +9

Ze zijn met z’n drieën en ik ben in me eentje en de docent wordt sowieso boos op mij dan

Reputatie 2
Badge

Heb je al geprobeerd met je docent te praten?

Reputatie 7
Badge +9

De docent gaat mij sowieso niet geloven 

Reputatie 2
Badge

Ja kan het altijd proberen 😘

Is er geen optie om de presentatie alleen te doen? 

Reputatie 7
Badge +9

Als ik het zeg krijg ik straf 

Hoezo zou jij straf krijgen als je zegt dat je je presentatie liever alleen doet? 
Docenten die groepsopdrachten geven krijgen trouwens wel vaker te maken met groepjes waar ruzie ontstaat, waarschijnlijk kan je docent je wel helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil het niet liever alleen doen maar mijn tafelgroepje waar ik die presentatie ga doen doet iemand uit me tafelgroepje doet zo irritant op mij en als ik het tegen een docent zeg krijg ik straf 

Als een docent jou onterecht straf geeft kan je denk het beste samen metje ouders met de docent gaan praten 

Reputatie 2
Badge

Inderdaad wat J8j8 zegt waneer de docent jouw onnodig straf geeft met je ouder naar school gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Maar mijn ouders geven mij ook de schuld dan 

Denk je dat of weet je dat?

Als het echt zo is kan je ook nog naar je mentor gaan.

Reageer