Vraag

ik kan het niet

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi forumleden en kindertelefoon,

gaat niet goed met me thuis en op school

ik wil er met iemand over praten maar durf niet

alleen met de kindertelefoon hier op het forum en bij 113 want ik denk aan zelfmoord

de school psycholoog en me begeleider en me mentoren weten al dat ik aan denk en ik heb een time-out kaart (die had ik al voor dat ik aan zelfmoord dacht)

voordat ik een reactie krijg van wat is een time-out kaart ik leg het uit

op mijn school hebben sommige time-out kaart en als je er een hebt dan als je slecht voelt dan mag je in de les gewoon je spullen in pakken je time-out kaart aan de docent geven of op het bureau neer leggen en weg gaan naar het zorgteam

je mag dan terug kom wanneer je wilt en je hoeft niks uit te leggen

als ik me time-out kaart gebruik dan ga ik of huiswerk maken of ik ga niks doen

want ik wil wel dan zeggen dat het niet goed gaat en dat ik daarom uit de les ben

ik wou het dinsdag aan me mentoren zeggen het zelf al gevraagd of ze effe tijd hadden en toen durfde ik niet meer vlak voor het gesprek begon omdat ik bang was dat ze zeiden zeggen dat ik er over moest praten met de school psycholoog of me begeleider dus op het gesprek zei ik dat ik me zorgen maakte over mijn cijfers

maar ik wil ook een keer met me mentoren er over hebben dat het slecht gaat en dat het eigenlijk alleen maar slechter gaat met de dag

kan ik er over met me mentoren hebben of kan dat niet 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zou dat zeker doen. Misschien kun je ze dit (of een soort brief met wat je hier verteld) laten lezen.  Dan heb je tijd om na te denken wat je ze allemaal zou willen vertellen en het is minder eng dan het vertellen.  En zij zijn er voor je en weten dan wat ze nog aan je willen vragen en hoe ze je kunnen gaan helpen. Dus laat ze je verhaal lezen :) je omschrijft het namelijk heel duidelijk. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Oké thanks 

Reageer