Vraag

ik heb met hem gevochten maar ik vind hem leuk!

  • 16 December 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

he zoals je a hebt gelezen ik vecht vaak op school met kinderen die iedereen van bang is maar ik niet dus het maakt me niks uit maar de meester spreekt telkens mij aan ik weet niet waarom maar oke.

ik heb laast gevochten met een jongen maar hij en ik waren besten vrienden ( ik noem hem even M) ( we waren niet op elkaar ) tot en met groep 5 ( ik zit nu in groep 8 ( ik ben 12 jaar) ) maar toen begon hij opeens irritant te doen.

op een dag riep hij alle jongens om mij te pakken ik weet niet waarom dus  verteld ik het aan mij juf en vanaf die dagen praten en speelde we niet meer met elkaar en toen werden we vijanden.

maar ik vond hem in groep 7 opeens leuk ik weet niet waarom en het werd erger toet ik 2 weken geleden met hem heb gevochten want hij duwde alle meisjes en hij wou me ook duwen maar i was niet bang van hem en liep niet weg maar duwde hem keihard weg toen ging hij me wurgen en we vocht heel erg 2 keer op een dag!!

op de volgende dag gingen we het goed maken alleen ik en hij maar hij leek opeens verander naar de jongen die ik  kende: die lieve rustige M . ik begon opeens te blozen en kon niks meer zeggen vooral toen ik zijn hand vasthield voor sorry. deze week zag ik hem opeens rustig en niet te spelen in de pauze maar op een plek te zitten  en wat me verbaasde was dat hij NOOIT rustig was in de pauze.

ik was die dag alleen aan het lopen op het schoolplein toen zag ik dat hij alleen naar mij keek in de pauze en toen ging ik even achter de boom zitten.

even later keek even om en zag hem niet meer op zijn plaats maar hij zat aan de andere kant van de boom waar ik erachter zat ( bij onze schoolplein hebben we een HELE grote boom a en aan de achterkant heb je een soort van bankje ) toen ging ik weer lopen en weer keek hij naar mij toe !

 

Weten jullie miss wat er gaande is??

 

(Spaties toegevoegd door De Kindertelefoon vanwege leesbaarheid.)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het klinkt alsof hij je nu wel aardig vind misschien vind ie je wel leuk.  Als je het zo beschrijft jij hem ook ? :) vanwege het blozen en ik bloos ook en zeker als ik aan mijn crush denk ;) 

Wel beter om niet te vechten dit is dus veel leuker 😉

Grtz liefs Julian X

@Julian12  

Heeft gelijk

Misschien moet je iets aardig tegen hem doen,  maar ik snap het 

Toen ik in de eerste klas zat 

Was ik verliefd op een jongen (ik noem hem even T)

Ik ging heletijd met hem stoeien 

Ik vocht vaak met hem

Ik ging hem slaan

Hoewel ik smoor op hem was

Nu ben ik op T 's tweelingbroer Z

Reputatie 6
Badge +3

Het klinkt alsof hij je nu wel aardig vind misschien vind ie je wel leuk.  Als je het zo beschrijft jij hem ook ? :) vanwege het blozen en ik bloos ook en zeker als ik aan mijn crush denk ;) 

Wel beter om niet te vechten dit is dus veel leuker 😉

Grtz liefs Julian X

ja en de laaste tijd kijkt hij echt veel naar mij

 

en vechten ………….hij begon dus ja

Reageer