Vraag

ik durf niet met mentoren te praten

  • 7 April 2022
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil als er wat is met me gewoon met me mentoren er over praten maar ik bang ben omdat mentoren geen geheimhouding pleegt hebben dat ze dan naar huis bellen maar ik wil het niet dat me vader of me oma erover weet omdat ze misschien boos worden omdat het misschien gaat over thuis wat moet ik doen om over iets te praten zonder dat er naar huis word gebeld 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoii! Je klinkt nogal paniekerig, maar het allerbelangrijkste is kalm blijven. Je staat nu zelf voor de keuze als er iets is. Ikzelf zou het aanraden om je mentor het dan te vertellen, bij mij op school kun je ook bij specifieke personen. (zijn meestal ook mentoren.) aanvragen of je het in vertrouwen kan zeggen. Kijk eens rond of zoiets ook op jouw school bestaat. Anders kun je het ook aan je mentor vertellen. Als het echt een goede mentor is, luistert hij naar jou en kun je hem vertrouwen.

 

Succes,

HIOTW!

Reputatie 7
Badge +9

Oké ik ga proberen en ik ga er dan ook bij zeggen dat ik het niet wil dat ze het door vertellen 

Wat erg, je moet ze kunnen vertrouwen. Ik zie mijn mentoren overal zelfs buiten school!

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie me mentoren nooit buiten school maar vandaag moest ik een masker maken aan de buiten kant moest je hoe mensen jou van buiten zagen en aan de benen kant hoe je van binnen bent je mocht ook schijven en we gingen het presenteren de buiten kant moest je presenteren en de binnenkant mag je als je dat wou ik heb aan de binnenkant geschreven ik ben bi want ik ook bi maar twee redenen heb ik alleen de buitenkant laten zien om de reactie van de klas en omdat me mentor erbij was en misschien als hij naar huis belt zegt hij dat ik bi ben

Reageer