Skip to main content

Hoi,

We zullen me even uiltje noemen.

Ik voel me vaak moe,levensloos en anders…. maar voor dat ik daar meer over kan zeggen,begin ik bij het begin:

Toen ik in het 5de leerjaar zat ging een meisje een klas overslaan,mijn vriendin en dat meisje waren dat jaar daarvoor echt vijanden.En ineens konden ze zo goed met elkaar over weg ik begreep er echt niets van Toen ontstonder een jaar drama(ik geef toe dat ik ook niet de aardigste was).Dat jaar begon de elende en ik denk dat ik zelfs en depressie had….Op het einde van het jaar hebben we het bijgelegd.

Het jaar daarna toen zat ik in het 6de leerjaar.Er kwam een nieuw meisje in de klas.Ze had al de hele wereld rondgerijst enzovoort…..Het enige wat ik wou is dat ik opnieuw kon beginnen maar ja...Niet dus Ik was te plakerig en daardoor ben ik mijn beste vriendin verloren(tot op de dag van vandaag)en had ik weer een jaar ruzie(mijn depressie is gewoon langer geworden).Dat is ook beigelegd met het nieuwe meisje. 

Ik ben helemaal opnieuw begonnen in een nieuwe school er is nieumand behalve een jongen die ik amper kende meegegaan. 

Het eerste jaar in middelbaar was lastig ik vechte teggen een depressie en probeerde eruit te komen.En tegelijk wilde ik sociaal zijn en leuk lijken.Toch heb ik het gevoel dat ik anders ben.Ik heb geleerd dat ik lastig met veranderingen omkan daarom was ik supper bang om een nieuwe school ,nieuwe mensen nieuwe leerkrachten, nieuwe leefgewoonten, nieuwe studie te leren kennen.Ik ben van mijn depresie af en heb een goach gevonden(waar ik echt blij mee ben).

Ik zit nu in het 2de middelbaar.En werk nog elke dag aan mezelf,als ik comentaar krijg van andere pas ik me daarna meteen aan.Ik ben begonnen met testen voor bv. Autisme,hdad,dixlesie….. ik ben begonen met de testen in september en zit supper had te stressen.IK KRIJG BINNEN 2WEKEN RESULTAAT!!!!Ik ben supper zenuw wachtig.Ik heb deze kerstvakantie masturberen ontdekt en gebruik het als antistressmiddel(dat lukt wel ong.)Ik ben bang op een nieuw jaar drama want er is nieuw meisje in klas en bang voor mijn resultaat.

Groetjes Uil 

(sorry voor spellings  fouten)

Geen reactie

Reageer