Hey,
Ik snap dat het vervelend is. Ik snap ook dat je boos bent. Ik heb ook wel eens last van "vertraging” in mijn leven. Ik weet niet of dat nou echt iets is om je druk over te maken.
Ik zou zeggen, het is nou eenmaal gebeurd laat het achter je en ga verder met je leven, anders blijf je er te lang mee zitten en dat is ook niet goed.
Groetjes van mij!
Heey,
Wat vervelend dat je docenten niet wilde luisteren en op die manier reageerden. Voor hun was het waarschijnlijk ook lastig op dat moment, omdat jullie en waarschijnlijk ook andere kinderen de bus e.d. moesten halen.
Gelukkig konden jullie ouders je ophalen.
Je kunt altijd nog even bij de betreffende docenten aangeven dat je het vervelend vind dat het op die manier is gegaan en zij niet luisterden en dat je er boos om bent/was.
Als jij dat eerlijk uitlegt, jouw gevoel benoemt en vooral niet aanvalt, maar in gesprek gaat, zal dat geen probleem moeten zijn. Dan kunnen jullie het van beide kanten bespreken en hoef je hopelijk niet meer boos te zijn!
Groetjes,
Simply Me
Heey,
Wat vervelend dat je docenten niet wilde luisteren en op die manier reageerden. Voor hun was het waarschijnlijk ook lastig op dat moment, omdat jullie en waarschijnlijk ook andere kinderen de bus e.d. moesten halen.
Gelukkig konden jullie ouders je ophalen.
Je kunt altijd nog even bij de betreffende docenten aangeven dat je het vervelend vind dat het op die manier is gegaan en zij niet luisterden en dat je er boos om bent/was.
Als jij dat eerlijk uitlegt, jouw gevoel benoemt en vooral niet aanvalt, maar in gesprek gaat, zal dat geen probleem moeten zijn. Dan kunnen jullie het van beide kanten bespreken en hoef je hopelijk niet meer boos te zijn!
Groetjes,
Simply Me
Thx maar wss gaan ze dan mij "brutaal" vinden want het zijn dictators :/
Heey,
Het kunnen dan wel dictators zijn met een mening, maar jij mag nog steeds je zegje doen. Ik zou me echt niet alles laten gebeuren. Zo’n situatie is gewoon vervelend en als je daarmee zit, kun je dat het beste gewoon bespreken.
Als jij het eerlijk aangeeft en vooral dicht bij jezelf en je gevoel blijft, is en blijft het een verhaal vanuit jouw kant waarin je iets aangeeft. Je docenten kunnen dan daar een mening over hebben, maar ze kunnen jouw gevoelens niet afwijzen. Jij bent het dan in ieder geval kwijt en het is dan heel erg jammer wat zij ervan vinden, ‘brutaal’ of iets dergelijks. Voor jezelf opkomen, docenten zijn ook maar mensen, hè..
Groetjes,
Simply Me