Vraag

Ik ben bijna flauw gevallen door duits.

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Is het normaal dat ik door mijn duits huiswerk bijna ben flauw gevallen?
Ik vond het zo moeilijk dat ik me duizelig voelde en op de grond stortte.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het is best raar dat je door je Duits huiswerk flauw valt. Ik denk niet dat het met je Duits huiswerk te maken had, maar omdat je wellicht te weinig gegeten hebt.

Hey!

Neen, normaal is het zeker niet. Je kunt best veel stress ervaren en daar de effecten van zien, maar flauwvallen is daar net wat te extreem voor.

Zoals hierboven al gezegd kun je best eens kijken naar andere factoren. Had je die dag voldoende gegeten? Heb je genoeg geslapen? Voelde je je al wat ziek?

Ik denk dat je voor nu best wat gaat rusten en je ouders even inlicht. Als dit nog gebeurt ga je best eens naar een arts.

 

Groetjes

Lot

Heyy

Zoals ze zeggen, flauwvallen door huiswerk hoort niet. Wellicht had het een andere reden, te weinig of iets verkeerd gegeten. Meld dit bij je ouders en ga samen naar een arts. Dan kun je samen het probleem vinden, want het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het door je huiswerk kwam. Het kan wel zijn dat het was omdat je je moest concentreren, maar dan alsnog ligt de oorzaak ergens anders, want normaal moet je je gewoon kunnen concentreren zonder flauwvallen.
Groetjs

Reageer