Vraag

iemand in mijn klas is ongemakkelijk

  • 23 March 2023
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hey everyone

 

Ik heb een meisje in mijn klas zitten die zich volgens mij ongemakkelijk voelt. ( ik noem haar even lorena ). Oké

Ik ben eerstejaars dus weer ik nog niet zoveel over middelbaar. Maar er is een meisje in onze klas die volgens mij een beetje ongemakkelijk is. Namelijk hebben we een best drukke klas. ( en met drukke klas bedoel ik discussies met docenten en heftig ook nog ). Maar het ding is dus dat lorena 2 vriendinnen heeft. ( ik noem ze even wanda en syham ) syham is al vanaf begin dit jaar lorena's beste vriendin en die 2 doen ook veel samen.maar sinds een maand of 3 is wanda erbij gekomen. Vanaf toen had ik al het gevoel dat lorena dat niet zo leuk vond. Namelijk toen wanda en syham is samen de klas inkwamen ( toen zat lorena al in de klas) zei een van mijn klasgenoten tegen syham " enne heb je een nieuwe bestie" toen ik naar lorena keek zag ik dat ze echt heel boos was. En nu als de bussen en treinen staken is syham er niet. Maar ik heb dan het idee dat lorena zich gemakkelijker voelt.ik ben niet de enige die dit heeft opgemerkt. Een vriendin van me heeft dit ook opgemerkt. Maar ik heb dus niet zo een goed contact met lorena. ( komt misschien ook omdat ze zenuwachtig bij me is en omdat ik een crush op haar heb😶‍🌫️)  of ben ik misschien  degene dat ze zich ongemakkelijk voelt?????? 

Wie weet wat ik moet doen???

 

Alvast thnx


0 reacties

Geen reactie

Reageer