Vraag

Hulp bij plannen huiswerk

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedenavond iedereen 🙂

ik heb een vraag weet iemand of heeft iemand soort van ervaring met plannen ik moet namelijk maandag 11 okt herkansing plantenkennis doen en heb nog huiswerk van rekenen,Nederlands kern,Nederlands A  en toetsen  alleen is het nu half 10 en moet zo slapen en moet morgen werken en oppassen kan iemand mij tips geven over hoe ik beter alles kan plannen zodat ik optijd alles af heb 😊


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi! 

Ik lees dat je best veel te doen hebt.

Misschien zou je met een docent of mentor kunnen kijken hoe je het kunt plannen , zodat je zo min mogelijk stress ervaart. Evt een ondersteuningscoordinator.

Heel veel Succes!🍀

Reputatie 1
Badge

Voor een toets doe ik de volgende dingen:  laten we uitgaan van een bio toets 5 paragrafen met samenvatting maken

1 hoeveel stof is het en in hoeveel vakjes wil ik het verdelen en hoe groot die worden 5 paragrafen leren + 5 samen vattingen. De vakjes worden 2 paragrafen 3 paragrafen.

 

2 moeten er samen vattingen worden gemaakt

Ja

 

stel ik heb op woensdag de toets dan lees ik het voor de laatste keer door op dinsdag en ik check het of ik het weet. Op maandag leer ik §3,4,5 of zo leer ik §1,2 op zaterdag schrijf ik  een samenvatting voor §3,4,5 en op vrijdag schrijf ik samenvattingen voor §1,2 en dan zijn wel klaar je kan dit natuurlijk ook in uren doen ipv dagen en met huiswerk werkt het het zelfde maar dan heb je meestal minder te doen

Reageer