huiswerk, mijn lichaam weigert

  • 28 November 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Hallo,

Steeds als ik aan mijn huiswerk wil beginnen weigert mijn lichaam, het is een heel naar gevoel. Ik wil wel heel graag maar mijn lichaam slaat gewoon dicht ofzo heel raar. Soms word ik helemaal boos. Ik kan me dan zo ergeren aan alles. Het is Thuis en soms in de klas. Ik kan eigenlijk alleen op school concentreren als ik op een les plein zit in een tussen uur. Herkent iemand dit.  Want ik heb dit nog nooit bij iemand anders gehoort en het klinkt vast ook heel raar.


1 reactie

Nee hoor dit is echt wel mogelijk. Ik snap dat het heel frustrerend moet zijn dat je thuis niet kan werken. Wordt je thuis misschien te veel afgeleid? Is er te eel lawaai?

Op school zit je natuurlijk al dus ligt je motivatie meestal wel wat hoger. Je kunt ook eens vragen aan de studiebegeleiding op je school of er mogelijkheden zijn om je hierbij te helpen.

 

Ik heb nu zelf een beetje een hulpmiddel gevonden dat me nog wel goed helpt zodat ik niet wordt afgeleid en dak echt een bepaalde tijd echt concentreer app: forest. Best wel bekend.

Maar laat me weten waarom je denkt dat je zo dichtslaat. Ik wil graag mijn best doen om je te helpen.

Groetjes,

Anoniem7412

Reageer