huiswerk

  • 17 April 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik heb steeds vaker dat ik geen zin/tijd/concentratie heb voor huiswerk, want elke keer als ik iets op mijn laptop wil doen dan open ik automatisch YouTube of Roblox. daardoor heb ik vaak het huiswerk niet af of schrijf ik het van iemand over. ik zit meestal gewoon op mijn kamer en als mijn moeder dan mijn kamer in komt dan zet ik gauw mijn laptop op een ander tablad. ik lieg ook dat ik het lastig vindt zodat ik een rede heb om niet zover te zijn in de opdrachten. als ik dan beneden kom dan vraagt ze me waar het over ging en dan weet ik het gewoon niet. of ze vraagt waar ik mee bezig was en dan noem ik altijd het eerste en beste vak dat in me opkomt. ik vind het heel irritant en ik heb al geprobeerd er dingen aan te doen zoals beneden zitten maar dan heb ik helemaal geen concentratie of minder op mijn laptop, maar heel veel van mijn huiswerk is op mijn laptop. heeft iemand ideeën of heeft iemand het zelf ook?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik doe vaak als ik geen concentratie heb: halfuur huiswerk en daarna een kwartier youtube, games etc. Voor mij werkt dit best goed!

Reputatie 7
Badge +9

heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt voor mij helaas ook niet, want ik heb dan half uur huiswerk en daarna een kwartier iets anders alleen dat anders gaat dan steeds langer duren

Reageer