Vraag

Hoe verwerk ik dit?

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Haiii everyone,

 

Ik heb 2 dagen terug heel vervelend bericht gehad..

Mijn  congierge van mijn basisschool is overleden aan kanker hij was er van genezen maar het kwam terug….

 Ik had een hele speciale band met hem hij was de beste congierge die ik ooit heb gehad

Die speciale band is ontstaan toen ik 8 was ong.  Hij was toen  ziek (ook kanker) daar was ik heel verdrietig over toen hebben ik en mn moeder een briefje geschreven en een hoefijzer* gekocht toen heeft mn moeder hem gebeld of hij bij ons thuis wou komen omdat ik het zo verschrikkelijk vond dat hij ziek hij was bij ons thuis en we lieten hem de brief en het hoefijzer zien . hij  was zo blij dat hij ook moest huilen we hebben er toen een foto gemaakt en opgestuurd naar hem hij heeft die foto altijd in zn  portemonnee gehad.

 

Nu komt zijn overlijden heel hard binnen en ik weet niet hoe ik het moet verwerken.

 

Weten jullie hoe ik dat precies kan doen??

 

Groetjess


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Oei heftig zeg

 

Ik denk dat ik je niet echt kan helpen op zo afstand achter mijn telefoon. Maar ik heb wel een paar tips.

Het is denk ik het best om er met je moeder over te praten zij kan je helpen.

Het helpt mij ook heel erg om heel hard te gaan huilen en ik wil ook altijd ergens op bijten dus ik bijt altijd in een knuffel. Misschien helpt dit ook voor jou.

 

Heel veel sterkte en gecondoleerd

 

Xx mij

Reputatie 2
Badge +3

Haii,

 

Ik ben dus gisteren weer naar mijn oude school gegaan en daar kwam de congierge langs in de wagen

Het was wel even slikken.. :(  We hebben hem bedankt voor wat hij voor ons heeft gedaan door te klappen!

Er alles aan gedaan om hem te herdenken!:heart:  (deel reactie verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit)

 

-Mandy.xx-

Reputatie 1
Badge

Als eerst gecondoleerd. Ik vind dit heel erg voor je.

Wat je beste kan doen is praten. Iedereen heeft natuurlijk een andere manier van rouwen. Nu je zo verdrietig bent is niks geks. Dus hoeft je niet zorgen te maken dat jij overdreven verdrietig bent ofzo. als dit heel lang blijft zou je natuurlijk ook met iemand die hier voor is opgeleid is mee kunnen gaan praten.

Reageer