Vraag

hoe stop je met stressen over dat iemand er achter komt

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Nou ik had dus ooit een foto bewerkt van een meester in mijn groep 8 (waar ik nu nog steeds in zit) en die had ik ooit gestuurd in een snapgroep waar ik nu spijt van heb. Ik ben bang dat die meester er achter komt dat ik het was iemand tips wat k moet doen?


3 reacties

Kan je de foto’s nog weghalen? Dan zal ik dat doen. Als je er echt met honderd procent van overtuigd bent dat iemand gaat klikken, kan je zelf naar de meester toegaan en alles eerlijk vertellen! Dat is een stuk fijner en je bent van het stressen af. Als je denkt dat niemand het gaat doorsturen, zal ik het zo laten. Als je gaat stressen probeer jezelf dan een beetje af te leiden, denk bijvoorbeeld aan leuke dingen! 

Badge

gewoon relaxen. Zolang het geen foto is waar je hem naakt in hebt bewerkt is er niks aan de hand. Er is geen grote kans dat hij het gaat zien, en als hij het ziet zal hij er waarschijnlijk gewoon om lachen.

Reputatie 3
Badge +1

hii

kan je die foto niet verwijderen? en anders het gewoon eerlijk zeggen dat lucht erg op en het is beter dat je het zelf vertelt dan dat hij erachter komt.

Doeii succes!! 

Reageer