hoe sh verbergen met gym?

  • 4 January 2024
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

heyyy,

ik doe sinds een poosje sh en ik ben er zeker niet trots op, maar ik weet het gewoon niet meer. nu heb ik een stuk of 10 krassen/sneetjes op mijn arm en ik heb volgende week gym, maar ik heb geen idee hoe ik het moet verbergen. Ik vind het in principe niet heel erg als mensen het zien, maar ik wil gewoon geen moeilijke gespreken of dat hun het doorvertellen aan mensen… 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi,

Wat naar dat je dit doet…

Ik weet niet hoe goed je het ziet, maar als je het niet heel goed ziet kan je zeggen dat je hond/kat/konijn/weetikhetwat/desnoods broertje of zusje het heeft gedaan. 

Maar als ik jou was, zou ik er wel met iemand over praten, ik weet niet waarom je het doet, maar je hebt hulp nodig! Dus neem iemand in vertrouwen en praat erover!

Succes! 

Groetjes @Anoniempjuh ofz 

Reputatie 6
Badge +3

Als je geen moeilijke gesprekken wilt, dan hoef je het niet te verbergen. Ik heb het nooit verborgen. Meestal zegt niemand iets. Meestal boeit het niemand en op het thema ligt een taboe, al helemaal als je het gesprek afwijst. Zoals @Anoniempjuh ofz al zei, het huisdier  excuus is altijd een goede. Ze geloven het bijna nooit, maar haken wel altijd af en praten er niet meer over. 

Natuurlijk kun je ook gewoon mouwen dragen. Je hebt ook sportshirts met lange mouwen. 

Hoop dat je hier iets aan hebt? :) 

Heyy,

wat naar om te horen. Ik weet zeker dat je dit al vaker hebt gehoord maar het is het niet waard 🫶. 
je kan tijdens de gym zeggen dat je huisdier het heeft gedaan. Of een vestje of shirt met lange mouwen aandoen. 
 

Dit probleem is heel vervelend en het is zeker lastig om er mee te stoppen, omdat het vaak lijkt alsof het de enige uitweg is. Maar probeer een andere manier te vinden om je gevoelens te uiten. Schrijf in een dagboek, sla op je kussen of gil in je kussen, ga op lange wandelingen/fietstochten, neem een warme douche/bad, en als je het lastig vindt om gelijk zo’n grote stap te nemen is dat logisch. Maar het is het niet waard om krassen te maken op je prachtige lijf. Ik weet zeker dat je er doorheen gaat komen. 
 

groetjes T

Hallo

Heel erg voor je maar ik doe het zelf ook en niemand merkt het zelfs op, of ze merken het wel op maar denken misschien dat het door een kat ofzo is of willen er gewoon niet naar vragen want om eerlijk te zijn als ik krassen op iemands arm zou zien zou ik ook niet vragen van ‘wat is dat?’ ofzoiets

Anders kun je concealer of foundation(make-up) gebruiken om er op te doen/ je kan ook een trui aan doen ofzo met lange mouwen,…

 

groetjes x

Reputatie 2
Badge +1

Hallooo,

ik heb dit probleem ook (gehad). Zelf draag ik een trui of een shirt met lange mouwen onder mijn t-shirt bij gym.  Als mensen er wel naar beginnen te vragen kan je gewoon eerlijk zeggen dat je het er niet over wilt hebben, ookal kan dat een beetje confusing zijn voor dat persoon. Je kan er natuurlijk ook concealer of foundation op doen (dingen in de richting van make-up), maar doe dat alleen als het al geheeld is. Verder kan je ook gewoon verband gebruiken of pleisters.

 

Liefs en groetjes -J

Reageer