Vraag

Hoe overleef ik morgen?

  • 18 July 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Ik moet morgen laatste dag naar school in mijjn kutklas maar ik weet echt niet hoe ik dat ga overleven. Ik moet een speurtocht doen in Utrecht wat al best raar is bedacht door school en moet dan nog lunchen daar voor 45 minuten ongeveer… Ik eet altijd best veel(mijn gemmidelde lunch is 10-12 broodjes) en ik heb geen zin in aandacht van vooral de jongens want ik heb vandaag al teveel aandacht gehad van 3 fucking erge autisten tijdens de sportdag… Iemand tips hoe ik ze kan vermijden? Mn draadloze oortjes vallen namelijk vaak uit mn oren(daarom wil ik headphones draadloos) dus muziek gaat me niet helpen...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @GhostEmoArcher8,

 

uh, jammer dat het geen leuke klas is en dat sommige stom hebben gedaan tijdens sportdag, maar ja, het is de laatste dag…..misschien toch maar gaan, anders krijg je daar gedoe over met school..

 

Over de lunch:  als je niet wil dat ze zien dat jij 10-12 broodjes eet omdat je dat gewend ben en lekker vindt, dan kun je misschien zelf van huis al 8 broodjes meenemen en die voor de lunch opeten en misschien kun je ze dan zelfs al thuis opeten als er niet teveel tijd tussen zit en dan eet je bij de lunch nog gewoon 3 of 4 broodjes en dan hebben zij niks te zeuren en jij geen honger meer.

 

Heb je voor je oortjes nog andere 'dopjes’ dat ze iets beter blijven zitten of anders misschien nog oortjes met draad voor een keertje gebruiken als je die nog hebt liggen thuis of lenen van iemand anders?

 

Maak er toch maar het beste van en dan kun je daarna lekker vakantie vieren en ik wens je een leuke vakantie.

 

Grr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer