hoe moet ik het doen


Reputatie 7
Badge +9

Ik ben onzeker en dat komt vooral door me cijfers omdat ik voor Frans en Engels te laag sta moet ik van misschien van school af ik zit op mavo en als ik van school af moet ga ik naar kader en ik wil niet van school af maar ik kan geen Engels en Frans maar ik moet het wel gaan ophalen maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en met Frans kan niemand me helpen me oma kan geen Frans me vader weet ik niet maar ik denk dat hij ook geen Frans kan 1 van me broer heeft nog en me andere broer heeft wel Frans gehad maar ik weet niet of hij het nog kan en met Engels me oma kan goed Engels maar ik vraag haar nooit of ze kan helpen want ik zie haar meestal in of aan het koken of aan het bellen en ik kan het ook niet een tante of oom vragen want ik weet niet of ze goed zijn in Engels en Frans 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou je Duolingo aanraden. Dat is een goede website om Frans, Duits en Engels te leren. En het is gratis ook. 

Misschien kan je vader Engels mee helpen of je broer. Frans maakt niks uit bij de eerste jaar. Tweede jaar wel.

Engels is wel heel belangrijk. Ik zou even internetten welke website er is om Engels te leren.  

Ik vind dat je meer tijd moet besteden aan je zwakke vakken. Ga even na school naar je Frans/Engels docent. Vraag naar tips of zoiets

Vraag ook even aan je vrienden. Ze kan je misschien helpen. Vraag even of ze een keer bij jouw thuis Frans/Engels huiswerk gaat maken.  Ja, maak altijd je huiswerk. Altijd. 

 

Crazygirl_ 

Reputatie 7
Badge +9

@Crazygirl_  oké ga ik doen maar frans telt wel mee voor me overgangs rapport dus ik moet wel een paar voldoendes halen 

Leer ruim van te voren

Reputatie 3
Badge +1

@Crazygirl_  oké ga ik doen maar frans telt wel mee voor me overgangs rapport dus ik moet wel een paar voldoendes halen 

Ik weet zeker dat je het kunt. Frans telt mee, maar het is niet heel belangrijk. Ik zou gewoon goed opletten bij de les en je huiswerk maken. 

 

Succes !!! 

Crazygirl_ 

Reputatie 7
Badge +9

@Crazygirl_  doe ik al sowieso 

Ik gebruik altijd quizlet om Franse woorden te leren. Maar bij engels ken ik vaak de worden al, dus hoef ik er niet zoveel te leren. Ook kun je wrts gebruiken.

Misschien kun je ook je mentor en je Frans en Engels docenten inlichten en met die samen een plan maken over hoe je het beste kan leren enzo. Dan weten ze tenminste dat je het wel probeert.

Reputatie 7
Badge +9

@ZarahJes me begeleidster weet het al en ze help me er bij en donderdag was had ik een afspraak en ik was het vergeten dus ze kwam me ophalen en ik had mentorles en ze was best wel lang met me mentor aan het praten ik denk dat het daar over ging maar weet het niet zeker

Reageer