Vraag

Hoe gaat het bij jullie op school?

  • 27 December 2022
  • 13 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 13 en zit nu in de eerst hoe gaat het bij jullie op school. 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


13 reacties

Hi. Ik zit ook in de 1e. Havo en gaat best goed. Soms wat veel huiswerk en studie maar is te doen. Heel af en toe vind ik school saai en kinderachtig. Meestal prima. Ik ben wel iemand die makkelijk op een ander afstapt dus vrienden OK. 3 meisjes en 2 jongens als bff echt lieve maatjes. Heel heel soms krijg ik straf. Ik lach snel en let dan slecht op xd.  Ik zit ook bij een theatergroepje en een astronomie groepje via school dat is een dikke plus op mijn school. Allerlei clubjes waar je interesses kan delen. Grappig ding: zelf mee koken voor de middaglunch en blus oefening. Raar ding: een jongen moest op de gang vr straf naar een foto kijken aan de muur en na 15 min terug in de klas de foto beschrijven haha. 

Sjammetje xxxx

Reputatie 4
Badge +4

Ik doe mavo en jij

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Hi. Omdat we hier streng anoniem moeten blijven kun je hier niet precies je echte naam, woonplaats en schoolnaam enzo noemen. Dus ik mag bijv niet verder gaan dan " een scholengemeenschap in mijn buurt" . Handig om te weten ;) 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 4
Badge +4

Oke thx voor het zeggen

K zit in de tweede en ik doe vwo 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zit ook in vwo 2 en het gaat goed. Beter dan vorig jaar. Nu met meer plezier en zin. Al hoop ik nog altijd dat het snel mag gaan hihi.  En ik zeg telkens tegen mezelf dat het goed is voor later en mijn doelen.  Ach en eigenlijk is mijn school nu best prima :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge +1

Yoo ik zit in de tweede havo ik heb best een kut school maar goed 

Hi!

Ik zit in 4havo en het gaat bij mij slecht op school. Ik krijg het sinds de online lessen niet meer voor elkaar om naar school te gaan. Na een aantal keer het zelf te melden op school en leerplicht en een lange tijd afwezig te zijn hebben ze toch besloten een oplossing te vinden, dus nu mag ik, onder een aantal voorwaarden via zelfstudie dit jaar examen doen. Ik moet dus, in een aantal maanden tijd 2 schooljaren gaan doen van alle vakken. Ik weet al dat ik het niet ga halen, maar ik kan kiezen om dit te doen of naar school te gaan. Dus om problemen te voorkomen toch maar dit gekozen. Eerst wilde ik dat zelf ook, maar inmiddels zie ik er erg tegenop. 

In de tijd dat ik niet naar school ging en er ook geen oplossing was zat ik ook niet lekker in mijn vel. Het enige wat ik deed was in bed liggen, ik had nergens meer zin in. Niet douchen en weinig eten. Na de oplossing ging het een tijdje beter, naar nu merk ik weer dat het steeds slechter gaat. Nergens zin in, weinig eten en niets werkt ertegen. Heel naar om door te hebben dat het slecht gaat, maar er niets aan kunnen doen. 

Als iemand tips heeft, ze zijn altijd welkom!

 

Ik hoop dat het een beetje te volgen was.

Beauuutje

Reputatie 4
Badge +4

Kom je wel eens buiten? Als je buiten bent word je hoofd rustig en kan je beter na denken en gaat het mes beter.

Hopelijk helt het laat hat maar weten

Ik kom wel eens buiten, maar eigenlijk niet genoeg. Wel werk ik 3/4 keer in de week een ochtendje op een kwekerij. 

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou dan gewoon een keer per dag een rondje in de wijk te lopen het hoeft ook maar 5 min te duren als je maar even ontspant

Denk dat ik dat maar ga gaan proberen, hoop dat het dan weer beter gaat

Reputatie 4
Badge +4

Ik hoop het ook voor je

Anders zou ik hulp gaan vragen bij iemand

Geloof in jezelf je kunt het wel. Weet dat je niet de enige bent die onzeker is. Weet dat ik dat ook heel vaak van mijn mentor en fam hoor.

Je kan het ik geloof in je

Reageer