Vraag

Hoe gaat het bij jullie op school?

  • 7 October 2020
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik vroeg me gewoon af hoe het bij jullie op school gaat. 

 

Groetjes,

K-popluisteraar


2 reacties

Heey,

Bij mij op school gaat het momenteel echt heel slecht haha. Groot gedeelte is me eigen schuld hoor. Ik heb sinds week 2 geen aandacht meer gegeven aan huiswerk, leerwerk, en inleveropdrachten. Nu zitten we in week 7.. en volgende week hebben wij herfstvakantie, en daarna hebben we tentamens.  En daarna krijg je studie advies.

Maar ik ga nergens voor leren want ik weet toch al dat ik de studiepunten niet ga halen. Ik wil daarom ook graag stoppen met deze opleiding. 

Ik zou wel kunnen overstappen, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Nou ja ik weet wel zeker dat ik wil stoppen. Ik wil volgend jaar graag de opleiding Food technology and innovation gaan doen. Of Food and Business. 

Ik kan dan dit schooljaar werken bij de Albert Heijn. Als assistent bedrijfsleider. Dat bevalt me tot nu toe heel goed.

See ya!

Jixx.

Badge

Hoi,

bij mij op school gaat het eigenlijk niet goed, ik heb een leuke school hoor en ik heb super leuke vrienden en een Heel leuke mentor, maar wat het ding is is dat als het druk is in de klas, mijn hoofd helemaal raar gaat doen, ik krijg hoofdpijn, buikpijn soms word ik misselijk en 1 keer ben ik gewoon in slaap gevallen. Ook zitten mijn vriendinnen de hele tijd te zeuren dat ik meer moet eten, want ik eet veel te weinig volgens hun. Ik zelf vind van niet, maar ik eet op school meestal helemaal niets dus misschien hebben ze wel een beetje gelijk. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, want ik vind het heel moeilijk om er over te praten. Daarom is het fijn dat dit anoniem is. 
groetjes poesjespower 

Reageer