Skip to main content

Hi allemaal,

Een vriend van mij heeft dus iemand aangerand aan de titel te zien. Er is dus een meisje in onze klas met best grote kont enzo. Ik kijk meestal wel ff als ze bezig is met iets. Maar ik laat het daarbij en vind dat best kunnen. Een vriend van mij is een beetje over de grens heen gegaan. Misschien weten jullie al van mij dat ik veel dingen doe die niet oké zijn. Ik vind dit soort gedrag te ver gaan. Hij heeft haar gewoon op haar kont geslagen en daarvoor nog foto's genomen! Ik heb hem daarna meteen op de grond geduwd. Ik heb het tegen haar gezegd want ik vond dit echt niet oké toen stond hij op. Ik pakte hem even vast en zei tegen hem dat als hij dat nog een keer deed dat de gevolgen wel wat erger gaan worden. Vinden jullie dit goed? Ik ben trouwens niet met hem gaan vechten ofzo ik wou hem gewoon duidelijk maken dat het niet normaal is.

Ja je hebt gewoon voor dat meisje opgenomen je moet tegen dat meisje vragen of ze het wil vertellen en aan wie en of ze alleen wilt vertellen of iemand bij haar moet zijn

Ik vind dat heeeeel dapper en daar heb je veel moet voor nodig en ik vind wel nog oké

En hoe zit het met dat meisje 

Wauw ik ben zooo jaloers jij kan snel veranderen! Ik moet het en dan lukt het niet maar jou wel! Ja je hebt goed gehandeld echt ik ben super trots op je.

Wilhelmavemela.

ja, dat is heel goed je moet alleen zorgen dat het niet uit de hand loopt...

Reageer