Vraag

het klinkt misschien dom maar ik wil mezelf zo snel mogelijk ziek maken

  • 4 October 2020
  • 4 reacties
  • 1053 Bekeken

Badge

Oke morgen heb ik dus echt heel veel lessen en ik heb daar echt geen zin in en mijn vriendin heeft misschien Corona dus ze moet thuis blijven. Ik wil dus bij me moeder doen alsof ik ziek ben maar als ik lieg moet ik altijd lachen dus dat kan niet want dan gelooft ze me niet. Dus de enigste keuze is om mezelf ziek te maken maar ik heb echt geen idee hoe. Weet iemand hoe je dat moet doen? Ik klink echt gestoord nu maar ik zweer ik ben dat echt niet. Ik heb gewoon geen zin in school.


4 reacties

Hallo StreamSeventeenLiedjes :)

Dat is niet heel slim om jezelf ziek te maken. 

Ik heb misschien iets: doe een mondkapje op morgenochtend (zodat je moeder je niet ziet lachen), zeg tegen je moeder dat je licht verkouden bent en dat je dus niet naar school kunt.

-TheMightySlayer <3

Hey StreamSeventeenLiedjes,

Wat vervelend dat je geen zin in school hebt. Ik kan je wel begrijpen hoor, ik heb dat ook zo vaak. Ik denk dat je nu nog minder wil omdat je vriendin er niet is als ze corona heeft, dat is natuurlijk extra vervelend.

Ik denk alleen niet dat het echt een oplossing is als je niet naar school gaat. Het is maar een tijdelijke oplossing en je bereikt er niks mee als je tegen je moeder gaat liegen dat je ziek bent.

Misschien wil je moeder wel dat je je laat testen als je zegt dat je verkouden bent en ik denk dat dat ook niet iets is wat je wil.

Ik zou dus bij jezelf bedenken wat ervoor zorgt dat je niet naar school wilt en dan dat aanpakken. Je zou het bijvoorbeeld met je moeder kunnen bespreken, dat je er geen zin in hebt of dat je er misschien wel tegen op ziet. Zij is je moeder, dus ik denk dat ze je wel kan helpen daarin en je misschien wel advies geven.

Ik zou je in ieder geval niet nep ziek melden, maar dat is mijn mening ..

Succes ermee!

Xx Simply Me

Ohja als je trouwens er echt tegen op ziet om een bepaalde reden en je weet dat, kan je dat ook hier zeggen, dan kunnen je misschien daar mee helpen en heb je daar meer aan!

Heyo,

Je wilt graag ziek worden voor morgen. Dat is niet heel slim. Kijk er zijn natuurlijk genoeg manieren om je ziek te maken, maar waarom zou je dat doen right? Want dan ben je wel lekker vrij en hoef je niet naar school, maar dan zit je wel misselijk, of met hoofdpijn thuis. Dat is ook niet leuk.

Hoe ga je altijd naar school? Ga je lopen of met de fiets? Of met de trein?? De trein zal echt episch zijn. Want dan kan je gewoon school bellen en zeggen dat je ziek bent. Die zal iets zeggen van okidokie! Beterschap.  En boem. Jij hebt lekker vrij. Dan ga je gewoon met de trein ergens naartoe en weer terug. Zodat je een 1,5 uur of langer weg ben geweest. Dan kan je tegen je ma zeggen van de andere lessen vielen uit. Dat komt dan toch nog een beetje gelovig over.  Als je nou niet met de trein gaat, maar met de fiets bijvoorbeeld,  dan kan je ook een tijdje weg blijven. Alleen ik verveel me altijd dood als ik al een uurtje buiten moet fietsen.

Je vriendin heeft misschien corona. Dat is zeer spijtig.  Hopelijk test ze negatief voor de covid19. Maar je kan daar ook een voordeel uithalen. Je zou tegen je ma kunnen zeggen dat je vriendin misschien corona heeft en dat je afgelopen dagen bij haar bent geweest. Dan kan je zeggen van ik vind het niet verstandig om naar school te gaan en ik ga in zelf quarantaine.  Zoiets?

Je kan jezelf morgenvroeg ook trakteren op een walgelijke eet combinatie? Maar ja als je ma er dan ook is en ze ziet dat jij op je brood pindakaas met melk en karnemelk en hagelslag en ham ofzoiets mengt. Ja dan werkt dat natuurlijk niet he. Ja ik zal dan als moeder zelf ook over me nek gaan van huu huu balhah🤢🤮. Zit je lekker de hele dag met je ma op de bank. Of dan moet jij naar school en is je moeder lekker vrij. Nou lekker dan..

Je zou ook gewoon kunnen nep hoesten in de ochtend van kuch kuch ( nou ja niet letterlijk natuurlijk haha) niemand gelooft je als je kuch kuch zegt. Ma ik ben echt heel ziek kuch kuch.😂 Je ma zou dan echt denken; 🌬☁️: wat een grappenmaker🥸. Oh en overdreven hard hoesten is ook weer zo van 😐. HUHOAHSO Like that. 

Je zou ook net alsof kunnen doen dat je met je fiets bent gevallen, en al je kleren vies en nat maakt. Zoals dat kind ook doet in de unox reclame? Met die tomatensoep reclame snapje. Dan ga je naar huis en zegt je ma oh lieverd zat jij net in die harde regenbui. En dan zeg jij: Ja. En dan krijg je tomatensoep 🍅. En dan kijkt je ma zo van🤨 jaja. Leugenaar. 

 

Ik zit weer allemaal emoji dingen erbij te halen.  Ik heb volgens mij best wel wat nuttige tips gegeven in me reactie. Tot het moment van de emoji toen ging het een beetje verkeerd.

Nou ja, beterschap gewenst! kuch😅

See ya!

Jixx.

Hey,

Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat je hebt gedaan.

Ben je toch naar school gegaan of heb je een van deze adviezen van de forummers opgevuld over hoe je je ziek kan houden? In ieder geval doen alsof je ziek bent.

Misschien heb je wel die van Jixx met de tomatensoep reclame gedaan, het is in ieder geval wel een hele creatieve oplossing 😂

Nou ik ben benieuwd, laat maar ff wat weten.

Groetjessss

Simply Me

 

Reageer