het jaar overleven met highclass meisjes in je klas

  • 12 January 2022
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyy, ik weet echt niet hoe ik moet beginnen, but ok.

oke kijk dus ik  ben sinds kort verhuisd en ziet nu in een nieuwe klas.  Met bijna alleen maar meisjes. Er  zijn een  hele groep meisjes die echt alleen maar zitten te roddelen en oordelen over bijna iedereen . Heel de tijd andere meiden omlaag halen voor niks. (waar ik totaal niet tegen kan) en ze zitten  voor mij dus ik irriteer me echt elk dag aan hun praatjes.  Ze lachen/praten ook altijd extra hard. Plus ze maken drama om letterlijk alles zelfs om iets onnodigs. En besef ik moet het hele jaar overleven met zulke mensen ik denk dat ik echt ruzie ga krijgen met heel dat groepje, want ze zijn  echt hayeck irritant. Weet iemand hoe ik dit jaar moet overleven met zulke mensjes in mn klas??

Oja en dankjewel voor het lezen xx


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Je kan je er de hele tijd aan lopen storen, maar je kan ook proberen om het een beetje langs je heen te laten gaan. Je hoeft toch ook niet altijd bij hen in de buurt te gaan zitten? Laat ze lekker in deze negatieve wolk met z’n allen, jij bent beter dan dat!

Je zou het ook (vriendelijk) tegen ze kunnen zeggen, maar dan kan het inderdaad dat je ruzie met ze krijgt en dat wil je ook niet. Misschien is het dan een goed idee om er met je mentor over te praten. In feite is het ook een vorm van pesten, dus dat is reden genoeg om naar je mentor te stappen!

Ik hoop dat je er iets aan hebt! X

Hoi oeh ja vreselijk ik heb dr ook niks mee met kakkers. Bij mij op school ook. In de klas ook 4 van die gemene kakki  b**ches. Praten jongens bij de leraren straf aan. Gaan neerkijken op je kleding. Tutten. Praten over dure horloges en make up en waar ze met hun “daddy” allemaal heengaan. En dat ze de duurste scooters gaan rijen als ze 16 zijn en dat kun jij vast niet betalen.. dat soort dinge. En ik werd nog bozer dat ze mn crush vriendje zaten te etteren toen hij in de hoek stond bij sport allemaal opmerkingen. en heel overdreven lachen en met zo een piepstemmetjes van  zie zn broekje dan en zie die handjes dan  . Bargh ! Maarja ze kregen zelf ook een keer op der lazer toen ze  hele tijd met der foons zaten te showen in de les. Werden mooi in beslag genomen en moesten ze nakomen en pennen zo vet was dat (oh wat gemeen voel ik mij nu haha :kissing_closed_eyes: ) maareeuh ik snap je wel.  zelf probeer ik ze vooral heel erg te negeren. En ik kijk vies naar ze als ze zitten te exposen met hun dure stuf. Jij bent iig veel beter !! 

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 1
Badge

Ik heb last van hetzelfde 

Het was een maand geleden 

Hoe gaat het nu ???

Reageer