Skip to main content

Hi allemaal.

Vandaag is mijn ex naar me toe gekomen😣. Ze begon tegen mij te praten alsof ik niks ben. Een klasgenoot naast me zei de hele tijd tegen mij 'Niet antwoorden!'. Uiteindelijk toen de bel ging stond ik op lachte ik en zei 'Wat heb je nou met dit gesprek bereikt?'. Er is nog iets gebeurt. Er was weer een jongen die me een beetje wou uitdagen. Hij roepte de hele tijd mijn naam. Ik heb hem gewoon genegeerd deze keer. Hij wou gewoon dat ik weer boos werd en in de problemen kwam.

Wat goed dat je dit genegeerd hebt! Houd dit vooral vol. Ik vind je zo veel leuker dan toen je net op het forum kwam en ik weet zeker dat heel veel mensen het daar mee eens zijn :)

@J8j8  zeker weten ! Helemaal eens. Een veel leukere jongen zo 😉 heel verstandig niet nog een keer straf. keep up the good work !

Sanny xxxx

Heyy @Bazo

Wat een topper ben je. Je hebt dit echt heel goed aangepakt. Verstandig van je dat je dit allemaal genegeerd hebt. Ik ben trots op je! 

xx Eenmeisje004 

Goed gedaan! Voelt het ook fijner zo? Knap van je dat je dat al kan zo snel! Zeker fijn dat je klasgenoot he hielp met niet antwoorden. En goeie reactie ik ben trots op je!

Wilhelmavemela.

Reageer