Vraag

HELP!! wat moet ik doen??

  • 9 March 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Badge +3

heyy, ik zit in een nogal lasitge sutuatie en ik weet niet wat ik moet doen…

Ik had al een eerder topic geplaatst over mijn bff die niet echt een bff was.. Komt erop neer dat ze eigenlijk niet goed voor me was en dat ik miss beter de vrienschap kan eindigen. Nu is mijn vraag hoe doe ik dat?|!? Toen ze een keer vroeg om aftespreken zij ik nee. En nu is ze helemaal overdreven aardig aan het doen en probeert ze er alles aan te doen om met me af te spreken. In de pauzes wil ze nu ook altijd bij me zitten enzo. Ze is vlgm best onzeker. Maar hoe zeg ik haar op een niet gemene manier dat ik niet met haar wil afspreken?  en hoe kom ik van dit gedoe af? iemand advies? 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Weer je het wel zeker? Als je haar nu laat vallen wordt je vast als een douche beschouwd, als je er zeker van bent dat dat niet gaat gebeuren, is er 1 simpele manier om van iemand af te komen, block hem/haar overal op...

Badge +3

Hey, bedankt voor je reactie! maar het probleem is een beetje dat we op dezelfde school zitten en een vriendengroep delen we lunchen ook iedere pauze samen…

PS. En wat is een douche?! Ben een beetje dom haha😅

Reputatie 5
Badge +6

@Flopflop14 douchebag, een engels scheldwoord, copy and paste ‘douchebag’ maar…

Letterlijk: zak bestemd voor de 'douche' waar je je vagina mee schoonmaakt. Je kunt wel begrijpen dat dit niet gauw positief wordt gebruikt. Ergo, sukkel of kneus is aardig toepasselijk.27 Mar 2011

dit is zeker een moeilijke situatie waar je in zit, maar ik denk dat je net misschien nog

even moet proberen om vrienden te blijven, want misschien is het weer heel fijn. ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Reputatie 3
Badge +3

dat doei je door te zegen: nee ik wil liever niet met je afspreken.

wat ben jij goed bezig.

Reageer