Skip to main content

OMG HELP

jullie weten als jullie me andere topics leze hoe nerveus en zenuwachtig ik ben voor de middelbare en ik heb morgen een kennismakingsdag. heeft iemand daar tips voor? 

EN NOG ERGER DE SCHOOLFOTOS WORDEN DAN GEMAAKT IEMAND TIPS IK BEN EEN JONGEN IK HEB MIDDENSCHEIDING KAPSEL EN IK HEB SPROETEN EN MENSEN ZEGGEN DAT K DE MOOISTE BLAUWE OGEN OOIT HEB AJB IEMAND HELP ME GEEF TIPS

Trek gewoon iets aan waar jij je goed in voelt, en wat er een beetje netjes uit ziet, maar niet té. Gedraag je als jezelf, en weet iedereen vind het waarschijnlijk echt heel spannend, dus jij bent echt niet de enige, en probeer gewoon bij iemand te gaan zitten, of juist iemand uit te nodigen om bij jou te zitten. Het komt echt wel goed! Vertel je hoe het gegaan is?

-OnlyMe

Hey 

Doe iets leuk en comfortabel aan, probeer je niet te veel met 1 iemand te binden maar ga beetje kennis maken met iedereen. Laat je weten hoe het ging?

groetjes

Hoi ik heb ook het zelfde kapsel als dat jij hebt en ben net klaar met de middelbare. Wat ik als ik jou was zou doen is een kam of iets meenemen en wax voor als je haar slecht zit bij de foto. En als tip voor de zenuwen ik kwam ook op mijn school zonder dat ik iemand kende en nu ben ik met best veel mensen nog bevriend.  Ik zou wel een beetje zelfverzekerd zijn niet te stoer proberen te doen en gewoon tegen mensen hallo zeggen en een gesprek beginnen en naast elkaar zitten dan komt het vast wel goed.

Reageer