Vraag

HELP! mn moeder wilt me overhoren....

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

hoi,

ik heb een probleem.

ik heb dus volgende week proefwerk week, 2 weken geleden hebben mama en ik daar dus een planning voor gemaakt. dat doen we iedere periode en daar hou ik me altijd aan, deze periode heb ik gedaan alsof ik me er aan hield. nou ja eigenlijk heb ik niet echt gedaan alsof. als ik bijvoorbeeld Nederlands op de planning had staan, ging ik er wel wat aan doen maar niet dat ik echt super goed heb geleerd.

nu wilt mijn moeder me helpen met me overhoren, wat we ook iedere periode doen. maar ik weet dus zeker dat ze der achter gaat komen dat ik niet goed genoeg heb geleerd voor deze proefwerk week. ik weet zeker dat ze dat niet leuk gaat vinden ,omdat ik de 1e periode van dit jaar ook al wat minder cijfers haalde doordat ik minder motivatie had. 

hebben jullie advies voor mij, laat het dan alsjeblieft weten!!


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Wees voortaan gewoon eerlijk. Dit werkt gewoon het beste en voorkomt gedoe met bijvoorbeeld je moeder. Ik weet niet wanneer je moeder je wil overhoren, maar anders kan je het misschien snel nog even leren. Anders zou ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het nog niet zo heel goed geleerd hebt.

Badge

ja ik ga vanaf nu zeker eerlijk zijn!! ze wilt me vandaag gaan overhoren dus ik ga nu nog ff snel wat leren!!

 

Reputatie 6
Badge +12

Nog beter: gemotiveerd gaan leren! :wink:

En als dat niet werkt kan je pauzes inlassen tussen het studeren

Reageer