Vraag

Help en snel! Laag cijfer

  • 3 February 2022
  • 11 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 6
Badge +12

Hey ik heb net een F gehaald voor latijn en nu gaan mijn ouders het zien en ik ben dood HEEELP ze gaan zo boos zijn en hoe moet ik het zeggen


11 reacties

Reputatie 6
Badge +12

AAH M’N VADER HEET HET GEZIEN

Reputatie 6
Badge +12

HIJ KIJKT WOEST NAAR Z’N SCHERM

Oh nee… ik ben zo laat maar… hoe is het afgelopen?? 

Reputatie 6
Badge +12

Ze waren niet zoo boos mocht een week ni op tel

Jeetje een week niet op je telefoon voor een slecht punt? Wat streng.  Je zal heus wel vaker een onvoldoende halen. Kan gebeuren toch?

Reputatie 6
Badge +12

Jeetje een week niet op je telefoon voor een slecht punt? Wat streng.  Je zal heus wel vaker een onvoldoende halen. Kan gebeuren toch?

Ik had in m’n hele schooltijd op middelbaar nog nooit maar ik bedoel ook echt nooit een F gehad

Reputatie 6
Badge +12

En m’n vader ook niet vlgns mij

 

mijn broer heeft zelfs nooit lager gehaald dan een 7

daar zal het door komen

Ja oké, maar alsnog… altijd dat vergelijken…. 

Ja dus? Je zal heel nu wel voor een reden gehaald hebben.  Flauw om daar staat voor te geven.  Een laag cijfer haal je niet voor de lol.  

Reputatie 7
Badge +4

Hey @TheShadowOfMortis 

Klinkt als hele hoge cijfers, heb zelf regelmatig een 1 gehaald voor Frans, Duits en andere vakken waar ik soms niks voor deed en uiteindelijk gewoon een portret maakte van docenten of gedichtjes schreef. Straf heb ik er gelukkig nooit voor gehad, maar lijkt me wel vervelend dat je geen fouten mag maken. Zelf maak ik er nml heel veel en zelfs zonder straf leer ik er van. 
Succes met de rest van je school

Groetjes DV

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Het kan gebeuren. Als het eenmaal is gebeurd kan je er niks meer aan doen. Het maakt niet uit, het overkomt iedereen wel eens. Ik vind het wel jammer dat je vader je straf heeft gegeven.

Enige tip is: kijk wat je de volgende keer anders kan doen :)

Groetjes

Reageer