Hekel aan school. Ben ik de enigste die dit heeft?

  • 8 January 2023
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een meisje en ik zit in de vierde. (ik ben niet goed in forums maken sorry)

Ik had altijd al een hekel aan school maar sinds het einde van het derde jaar is het veel erger geworden doordat het mentaal ook veel slechter met mij gaat, ik ben begonnen met spijbelen, ik moet nog veel toetsen inhalen, ik snij mezelf veel meer en ik heb gewoon echt geen motivatie voor school. Mijn mentor en mijn moeder en docenten zeggen altijd wel '’het is je laatste jaar zet nog ff door'’ maar ik kan dat gewoon niet. de vakantie is inmiddels afgelopen en moet ik morgen weer naar school, als ik daar al aan denk komen er gewoon tranen in mijn ogen want ik wil echt niet gaan. Ik weet niet meer wat ik moet doen zal ik spijbelen?

Ben ik de enigste die dit heeft?? reageer aub zodat ik me minder alleen voel haha :')


3 reacties

Reputatie 7

Hi, ik vind school ook biet het leukste wat er is maar dan zou je je denk ik beter ziek kunnen melden i.p.v. spijbelen want als je je ziek meld komt er niemand aan huis ( denk aan leerplicht ambtenaar oid) en als je spijbelt wel dus ik zou het niet doen maar het is je eigen keuze

Badge

Heyhey ik snap je idee wel maar bij mij op school word er altijd naar huis gebeld als je je ziek wilt melden en ik ga dan sws gezeik krijgen met mijn moeder T_T 

Reputatie 7
Badge +15

Scoolpsygoloog? Voor snijden, en je @“angst/hekel” aan school, want als je gaat huilen als je op school aankomt, das nie goed….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer