Hekel aan gym docent

  • 25 February 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Badge

Nou ik heb echt een hekel aan mijn gym docent.

Ik zit in de brugklas en tijdens gym doe ik niemand kwaad en probeer ik altijd mee te doen. Ik ben echter niet heel fanatiek tijdens gym want ik heb een slechte conditie. Zelfs wanneer ik mijn best doe blijft mijn gym docent zeuren dat ik niet goed genoeg mijn best doe, ook al zijn er heel veel andere kinderen die ook niet zijn best doen.

Recentelijk had mijn gym docent de les eerder geëindigd om met mij een gesprek te voeren. Hij zei dat ik niet genoeg met de groep meedoe, want wanneer iedereen in het gymlokaal zit moeten we even wachten totdat de les start, en dan sta ik soms alleen omdat ik even niemand heb om mee te praten.  

Ook zei hij dat hij niet zag wie ik was en dat hij mij beter wou leren kennen en op dat moment moest ik bijna flauwvallen van de woede. Ik wil helemaal niets te maken hebben met die domme kut. Waarom wilt hij mij leren kennen? Wij zijn niets meer dan een docent en een student, wat is dat nou weer voor een kutzooi? Ik ga alleen maar naar school voor mijn vriendin en voor een diploma, ik wil helemaal niets met een of andere kut te maken hebben.

Wij waren trouwens alleen in de gymzaal wat ik ook nogal raar vind van hem. Ik ben trouwens non binair maar ik ben geboren als vrouw. Er is een ander kind dat net zoals ik niet altijd heel erg bij de groep staat maar hij word niet lastiggevallen. Vast omdat hij een jongen is.

Een keer deden we judo en ik moest toen huilen omdat iedereen aan elkaar moest trekken en ik haat het om aangeraakt te worden dus de stress daarvan werd me teveel. Hij zei dat ik niet meer met dat soort activiteiten mee hoefde te doen maar de volgende keer dat we judo deden moest ik gewoon weer meedoen wat ik echt klote vond.

Hij zei dat we later dingen zoals aqua gym en dansen moesten doen waar ik dus een hekel aan heb. Ik zou met hem kunnen praten en zeggen dat ik dat niet wil doen maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ik zit er over na te denken om tijdens gym gewoon te spijbelen want het is gewoon een verspilling van mijn tijd.

Ik moet het hele huis in mijn eentje schoonmaken dus ik heb thuis wel genoeg lichaamsbeweging. Ik kan er ook met mijn mentor over praten want zij is gewoon een aardige mevrouw die ik vertrouw.

Nou ik moest dit even er uit laten.

Misschien overdrijf ik een beetje maar ik vertrouw die kut docent voor geen meter.  Stiekem denk ik gewoon dat hij een pedofiel is maar dat denk ik over bijna alle mannen.

Als iemand advies heeft hoor ik het graag :)

 

 

 

 


1 reactie

Hey,

Wat naar dat hij zo doet!

Kan je mentor niet met hem in gesprek gaan erover? En wat had je mentor überhaupt tegen je gezegd dat je moest doen?

Sterkte!

~Ikke13

Reageer