Vraag

hebben jullie soms het gevoel dat jullie vrienden je in de steek laat?

  • 18 May 2020
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Badge

Heey hoii, 

Ik heb dus even een kleine story time,

ik zit nu in de 2de klas en ik heb het gevoel dat m’n vrienden die ik sinds de basisschool heb mij in de steek laten of mij minder aardig vinden enzo.. waarschijnlijk hebben ze het gewoon druk met school enzo maar alsnog het is een k*t gevoel dus hebben jullie dat ook of ligt het aan mij? 


2 reacties

Hey Chocola

 

Je hebt het gevoel dat je vrienden je in de steek laten. Da’s niet fijn. Heb je dit gevoel al eens met ze besproken? Wie weet zijn ze zich niet zo bewust van jouw gevoelens, en kunnen ze, eenmaal ze weten dat jij je wat in de steek gelaten voelt, hun gedrag aanpassen. 

 

Vriendschappen evolueren nu eenmaal. Soms verwatert een vriendschap, eenvoudigweg omdat iedereen als persoon verandert. Je wordt doorheen je leven een ander iemand, en dan passen sommige vriendschappen niet meer zo goed. 

 

Ik heb me ook weleens in de steek gelaten gevoeld. Dat kwam doordat een vriendin onware verhalen over me had verspreid onder ons vriendengroepje. Dat was erg naar, maar uiteindelijk is het goedgekomen. Nu is dat weer een fijne vriendschap. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Dat is het leven , I guess. Zelfs mensen die ooit je beste vriend(in) waren zullen je mogelijk in de steek laten. Het enige wat je kunt doen is er in vrede mee leven denk ik. Ik heb er zeker ook  last van hoor. Al kan het me van weinig mensen wat schelen of ze me in de steek laten of niet. Als je niemand vertrouwt kan er ook niemand je in de steek laten , denk ik dan. Je  kunt natuurlijk wel wat mensen vertrouwen, let er gewoon mee op. Als je mensen te veel vertrouwt en ze je dan in de steek laten, doet het echt zeer.

Groetjs
Kaas123

Reageer