Vraag

Heb ik ADHD?

  • 19 November 2020
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk dat ik adhd heb. Ik heb veel symptonen van adhd. Ik beweeg altijd met mijn voeten en handen, ik sta soms uit het niets op om rond te lopen en ik kan heel moeilijk mijn aandacht bij iets houden. Concentreren gaat heel moeilijk als ik leer en ik zit op Gymnasium 3 dus ik haal niet bepaald goede cijfers daardoor (drieën en vieren). Ik heb zo’n online zelftest gedaan en ik kreeg 92 procent. Als ik adhd heb, zouden tips om te concentreren handig zijn. Ook heb ik geen idee wat er nou gebeurt als je adhd hebt. Krijg je medicatie en hoe gaat de test bij de huisarts? Alvast bedankt!

Groetjes, 123AnoniemeJongen123


2 reacties

Heyy

Hoe betrouwbaar online tests op dat soort dingen zijn is natuurlijk de vraag. Ga hiermee langs bij de huisarts, dan zal je zeker weten hoe het zit. Zo’n online test is wrs veel minder precies dan een test bij de dokter. Hoe dat soort dingen werken weet ik niet. Vgm zijn er wel medicaties voor betere concentratie enzo. Bespreek dit met je ouders en ga langs de huisarts, zou ik zeggen.

Groetjs

Badge +1

hey zon online test is niet betrouwbaar maar als je het wil kan je naar je huisarts gaan en die kan je dan weer doorsturen naar zon test en helpdinges (heb ik zelf ook gedaan ik had een sociale angststoornis) daar kan je een test laten doen en kan je worden geholpen. ik heb het ook gedaan en het was fijn. dus als je het wilt vertel het aan je ouders en ga dan effe naar je huisarts.:grinning: hopelijk heb je hier wat aan.

Reageer