Oke, dit is een probleem dat ik nu heb. Ik had dus HAVO/VWO op het meeste van mijn CITO's. en uiteindelijk ging ik naar KADER/MAVO. en zit ik nu dus op MAVO. Ik vind het gewoon super oneerlijk dat ik alles HAVO/VWO had op CITO's en dat ik als advies Kader/MAVO kreeg. Want ik zat op speciaal onderwijs en daar had je alles op niveau.
ik zat dus bij alles (behalve begrijpend lezen) op VWO of HAVO niveau. En ik haalde NOOIT lager dan een 7. En dus vindt ik het nu raar dat ik op kader ben gezet. Ik had dus laatst ergens gelezen dat begrijpend lezen en je gedrag het zwaarst meetelt bij je advies. Ik zit nu in 3 MAVO, en ga (of althans misschien) naar een VSO school. En dus mijn vraag was, heb ik nu nog iets aan mijn CITO's? Ik doe het (denk ik) goed op school. Ik haal meestal wel een 8 of hoger als ik een beetje zin heb in die toets, en ik leer niet tot weinig voor (de meeste) toetsen. En als ik mijn cijfers tot einde van het jaar alles boven de 7 haal dat ik dan misschien een kans heb om naar HAVO te gaan op die VSO school?