Vraag

Gymnasium

  • 13 December 2020
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Ik doe dus nu Tweetalig gymnasium maar ik haal alleen maar slechte cijfers, ik ben totaal niet gemotiveerd omdat ik stratenmaker wil worden. Ik weet dat het zonde is dit te laten vallen maar ik heb hier echt geen motivatie voor. Weet iemand wat ik nu moet doen?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

heyy

mijn motto is doe wat je leuk vind en waar je voor wil gaan! Ik stond ook voor een lastige keuze zoals je in de topic van vwo naar mbo kan lezen. En heb na heel veel gepieker een keuze gemaakt om voor de dingen te gaan die je wil doen! Dus niks zonde je volgt gewoon jou droom! 

laat je nog wat horen van jezelf

groetjesss

Idd, als je gaat doen wat je niet leuk vind en waar je niet gemotiveerd voor bent gaat het toch ook niets worden.

J8j8

Badge

Doe wat je leuk lijkt! Als je het nu niet leuk vindt op school, kies dan een ander niveau wat je wel leuk lijkt. School is een groot deel van je leven dus het hoort wel leuk te zijn, minstens een beetje! Succes!! Gr L

Badge

Hey! De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

ik begrijp heel goed wat je bedoeld.

Ik heb zelf ook vaak geen motovatie om iets aan school te doen. Mijn tip is dan dat je voor je zelf een planning maakt hoelang je bezig wilt zijn met iets en je je daarna met iets beloond (een zak snoep halen, uurtje gamen enz.). 

Het is best zonde dat je je school laat vallen als je zo slim bent om gymnasium te doen. Maar onthoud : doe lekker wat je zelf wilt! Als jij stratenmaker wilt worden, dan word jij dat :)

Groetjesss, 

(je grote bro :)

Reputatie 7
Badge +19

Yo

ja miss havo gaan doen en daarna de opleiding die je wilt doen om stratenmaker te worden? Of gwn van vwo gelijk naar die opleiding als dat kan.

 

joeeeee

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Ik zou wel gewoon doorgaan met school, want misschien wil je later geen stratenmaker meer worden en heb je dan spijt dat je het niet gedaan hebt. 

Reageer