Skip to main content

Goedendag mensen,

Ik ben 13 jaar en zit nu in de tweede,

Ik heb uurtje geleden mijn groep 8 leraar, een vrouw van 29, op Snapchat gevonden,  en begon een beetje te chatten.

Eerst was het nog normaal, van hoe gaat het met je enzo, gewoon normaal,

Toen begon ze van Hoe is het in de liefde, wel normale vraag, maar beetje raar.

Toen stuurde ze zomaar:💦, ik zei Hahaha, zei verwijderde meteen en zei Sorry (naam), was niet helemaal de bedoeling 🤣.

Toen zei ze Ik was bijna aan het komen.

Ik zei Jeetje en ze verwijderde meteen.

Toen zei ze van Daniël, dit vergeten we even. Ik zei: Ja is goed

Ok dat was het raarste

Toen begon ze van: 

(Naam), ik heb een beetje een privé vraag. Dit hoef je absoluut niet te beantwoorden als je dat niet wilt, maar mijn vraag is of het waar is dat jij met (oude jongen uit klas) hebt. Als je dit een te privé vraag vind hoor ik het wel.

Ik antwoorde met Mag je wel vragen hoor, geen probleem, maar nee, dat is nietwaar nee

Ze antwoorde: Dat is fijn. Dit is namelijk een reden dat sommige mensen grapjes maakten als ze naar de wc toe gingen. Echter heb ik natuurlijk gereageerd dat dit een onacceptabele zaak was. Maar wilde het toch even weten. Kanjer💪🏼

En na 5 minuten zei ze Ik mocht jouw wel het meest uit de klas 😶

Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, ik had gelukkig haar schoolmail nog, dus heb in de mail gevraagt om haar privé email om te vragen of zei dit wel is. ik vind dit een beetje te ver gaan voor een leraar, iemand een idee wat ik moet doen?

jezus, is dat wel legaal? vooral naar de school gaan, wat als ze zo doet tegen meer kinderen… *rilt*

jezus, is dat wel legaal? vooral naar de school gaan, wat als ze zo doet tegen meer kinderen… *rilt*

Ik denk niet dat dit legaal is nee, naar de school gaan kan ik proberen ja, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze dit bij meerdere zou doen, echter twijfel ik een beetje of het haar wel is en niet gewoon een leerling van de school, en echter heeft ze nog niet geantwoord op de mail, waarschijnlijk omdat basisscholen nu vakantie hebben...

Reageer