Goede klik met docent?

  • 5 September 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoii! Ik heb best goed contact met een van mn docenten. Ik kan altijd naar hem toe als k ergens mee zit en hij was mn vertrouwingspersoon in de 1e, toen ik gepest werd. Ik vraag me af of dit kan, mag ik soms naar hem toe gaan en is het erg dat ik soms met hem praat ect? Ik heb ook zijn school nummer, dit is een bedrijfsnummer en kan alleen worden gebruikt op school dus verder geen prive telefoon nummer. Dit is gwn voor als ik een keer langs wil komen om t te plannen. 

 

Er is verder dus ook geen seksueelmisbruik ect, ik wordt ook niet voorgetrokken en het wordt nooit te persoonlijk. Ik heb gewoon een leuke/goede klik, maar ik vraag me af of dit mag.  Alvast bedankt ! Joee


4 reacties

Heyy

 

Dat is helemaal goed en dat mag / kan gewoon hoor! 
 

Als jij hem vertrouwd en als je bij hem je ei kwijt kan is dat alleen maar fijn toch? Dat is echt niet erg en je kan echt wel (soms) naar hem toe als je wilt praten🙂


Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge +1

Heyy

 

Dat is helemaal goed en dat mag / kan gewoon hoor! 
 

Als jij hem vertrouwd en als je bij hem je ei kwijt kan is dat alleen maar fijn toch? Dat is echt niet erg en je kan echt wel (soms) naar hem toe als je wilt praten🙂


Groetjes,

NaamNietBekend

Bedankt! x

NaamNietBekend zegt het inderdaad al: dat is niet raar en juist alleen maar goed! Zolang je inderdaad wel nog een juiste verhouding houdt tussen docent en leerling - maar dat besef je je zelf ook goed volgens mij.

Ik heb dat zelf ook met een van mijn docenten van vorig jaar. Ik spreek haar nu nog geregeld in de gangen en soms in de pauzes over mijn studiekeuze, aangezien de algemene begeleiding van school, naar mijn mening, niet zo best is. Daar is verder helemaal niks mis.

Reputatie 1
Badge +1

NaamNietBekend zegt het inderdaad al: dat is niet raar en juist alleen maar goed! Zolang je inderdaad wel nog een juiste verhouding houdt tussen docent en leerling - maar dat besef je je zelf ook goed volgens mij.

Ik heb dat zelf ook met een van mijn docenten van vorig jaar. Ik spreek haar nu nog geregeld in de gangen en soms in de pauzes over mijn studiekeuze, aangezien de algemene begeleiding van school, naar mijn mening, niet zo best is. Daar is verder helemaal niks mis.

Fijn dat die docente er ook voor jou is, bedankt voor je reactie!

Reageer