Goed nieuws!

  • 10 April 2022
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Hier een zinnetje gekopieerd van mail: 'Geachte ………………………., dit is een bericht om u over het volgende te informeren. Op 7 maart bent uw geschorst. Wij hebben echter nog een keer gekeken en vonden dit onterecht. Daarom het besluit dat we je graag 12 maart alweer terug zien. Wij gaan wel een gesprek aan, het gedrag wat er is vertoond dat is niet normaal. U zal een straf krijgen en ook informeren wij het hele team. Als dit soort gedrag opnieuw wordt vertoond zal u opzoek moeten gaan naar een andere school.'

Ik ben dus maar voor een dag geschorst nu! Ik ben echt zo blij. Ik had er echt geen zin in! 


8 reacties

Nou dan kom je goed weg ! Wanneer kreeg je die mail ? 

@Sanny er stond ook nog wat uitleg bij ik kan wel een foto sturen zo

@Sanny

ik heb natuurlijk de privé info even rood gemaakt:)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi gaat dat over je andere topic? Van die omroepinstallatie ? krijg je nu helemaal geen straf ? Tolerant schooltje heb je ;) haha als ik dat bij ons zou flikken zat ik een hele week in reflectieklas. Lekker van 's morgens  kwart voor 8 tot kwart voor vijf 's middags vervelend zitten en zinnetjes overschrijven :(  of rotklusjes doen.  Maarja nooit zoiets gedaan, wel nep bekeuringen onder de ruit van leraren en een nepvogeltje onder het bureau gezet dat begint te fluiten als er iets in de buurt beweegt.  En 1 keer de bel laten gaan midden in de pauze :L dat soort dingen . Of een  houtje aan de binnenkant van een deurkozijn zodat ie niet dicht kon.  Simpele grapjes maar  ach ;)

Groetjes Julian

Reputatie 7
Badge +2

Maart ???? Ik ben niet gek , maar het is nu april toch ???? Of heb ik een huisarts nodig ???

Ja! Haha ze hebben auto berichten vast foutje in het systeem! Ik ga het meteen zeggen. Ik hoop niet dat andere mensen die fout ook krijgen! Dus ze vullen dan alleen de persoonlijke informatie zelf in. Goed dat je het ziet. @Emmalove04 

Reputatie 7
Badge +19

Dat is Nice.

Wilhelmavemela.

@Julian12 We gaan morgen de auto van de rector beplakken met papiertjes! De hele klas werkt mee haha! Ik heb geregeld dat we er twee lesuren voor hebben. Ik vraag me af of 100 minuten genoeg zijn. Edit: morgen maar ik ben er dus helaas niet bij

Reageer