Vraag

geslaagd cadeau??

  • 17 July 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hallo vrienden!

Ik ben dit jaar geslaagd. Mijn vader zegt de hele tijd dat ik een cadeau mag uitkiezen hiervoor, maar ik heb 0 inspiratie. Ik ben een bijna 16 jarige gozer. Hij zei dat het best wel een paar honderd euro mag kosten. Alleen niks wat met scooters te maken heeft (lang verhaal). Heeft iemand enig idee? Ik kan zelf echt niks verzinnen. 
 

alvast hartstikke bedankt!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Fiets ofzo of dat hij deel van bijvoorbeeld een iPhone betaald en jij de rest of met iets anders zoals computer op PlayStation. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rupsband,

 

allereerst gefeliciteerd, dat heb je maar mooi gedaan 😉

 

ik heb al eens even zitten denken over een cadeau, misschien iets  als:

een nieuwe telefoon of accessoires voor je telefoon, zoals oortjes, een bluetooth box, geheugenkaart, powerbank (met zonnecellen)

een tablet of laptop of accessoires voor die apparaten, zoals een snellere videokaart of meer geheugen 

sportartikelen: een skateboard of een skimboard, skeelers, een tennisracket of spullen voor een andere sport

kaartjes voor een voetbalwedstrijd of een andere sport, concertkaartjes, bioscoopkaartjes, dagje uit naar een pretpark of iets anders wat je leuk vindt, een netflix/videoland/amazon abo

een horloge of andere sieraden

kleding of schoenen/sneakers

zonnebril

geld voor je rijbewijs

iets voor op je kamer: zitzak, een nieuw bed of kast, een bankje, dj set, of een make-over: nieuw kleurtje op de muur, koelkast of een airco of ventilator

iets voor jouw hobby, dus als je van knutselen houdt bijv. gereedschap

een huisdier

 

Ik hoop dat er iets bij zit voor je of dat je door mijn lijstje zelf een idee heb gekregen.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Meschien kan je met je vader een paar dragen op vakantie of naar een leuke stad zoals Parijs,  Madrid,  barcalona,  Rome,  Berlijn etc.

 

Groetjes,

@Ann0 

Reageer