Vraag

gehecht aan docent

  • 24 April 2023
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Badge

Hai,

ik ben gehecht aan een docent. Is dat raar? Hij heeft me heel erg geholpen en ik praatte bijna elke dag met hem alleen mag ik hem niet meer appen en spreek ik hem maar een keer in de week. Ik heb het daar moeilijk mee. Als ik het moeilijk had geeft hij me altijd een knuffel dat is niet raar toch?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nee dat is niet raar maar hoezo mag je hem niet meer appen eigenlijk 

Het is niet heel raar hoor dat je een bepaalde docent heel aardig vind om meer mee hebt. Zo heb ik nog steeds een hele speciale band met mijn mentor van vorig jaar en kan ik nu nog bij haar terecht als ik zou willen.  Ik heb van mijn mentor ook weleens een knuffel gehad en zelf vond ik het niet gek om die van haar te krijgen. Het is maar net hoe jullie band is en waar je jezelf fijn bij voelt.

Dat je een docent niet elke dag spreekt is ook vrij normaal, net als appen, meestal doe je dit alleen als het echt nodig is. Is er een speciale reden dat je niet meer mag appen?  

Badge

Nouja ik moet nu met een orthopedagoog praten en daarom minder met hem. Ik vind dat echt heel erg vervelend en ik voel me daar een stuk slechter door, omdat ik me eigenlijk alleen fijn voel bij hem. 

@Anoniem212  misschien moet je het een kans geven en eerst een aantal gesprekken afwachten want misschien helpt het wel en merk je vanzelf dat je je docent niet meer zo vaak nodig hebt.

Badge

Tja ik hoop het. Ik mis hem gewoon heel erg, vooral nu in de vakantie dat ik geen cc heb. 

Reageer