Vraag

geen zin in school

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Hey om me voorgesteld te hebben ik ben een meisje en ben 13 jaar. Ik ga dit jaar naar de 2e en heb er totaaaal geen zin in ik zit gelukkig wel met mijn beste vriendin in de klas maar wat als zij ziek is? Ik ben zelf al anti social en slecht in vrienden maken en eerlijk gezegd wil ik die ook niet. Waarom ik eigenlijk geen zin in school heb is omdat ik het gevoel heb dat er over me word gepraat ik was ooit vriendinnen met een meisje en nu niet meer en iedereen is met haar bevriend en nu heb ik het gevoel dat ze over mij praat ik stress me al sinds de vakantie aan dit is er iemand met het zelfde probleem en weet iemand misschien hoe ik mezelf kan rusten en niet meer hoef te stressen?😪


2 reacties

Badge

Ik heb zo’n beetje dezelfde issue. Gewoon rustig worden, alles komt goed. Serieus, ik meen het. Mensen gaan vanzelf wel op je af en mensen boeien het heus niet met wie je allemaal bevriend was.

Wat ik heb gemerkt is dat als mensen je lastig gaan vallen, moet je ze gewoon negeren. Ik weet dat het misschien moeilijk lijkt, maar geloof me, je gaat je er beter van voelen.

Badge

Heel erg bedankt voor je reactie ik zal het zeker doen en dat moet jij ook zeker doen lieverd!❤️

Reageer