Vraag

Geen zin in school

  • 30 August 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik heb dit jaar gewoon geen zin in school. Meestal wel! Ik kan niet wachten met spullen kopen en leuke notities maken maar dit jaar gewoon niet. Ik heb geen problemen op school, ik haal goede cijfers, ben beleefd tegen iedereen, wordt niet gepest en het is een fijne school maar ik heb er gewoon geen zin meer in en ik zou niet weten warom.

Ik wou gewoon even mijn verhaal doen, voelt iemand anders zich ook zo? 


2 reacties

Badge

Hey,

Ik heb hetzelfde, maar ik heb ook wat mentale problemen, maar heb je er gewoon geen zin in? Of zie je het echt niet zitten om zo'n heel vermoeiend jaar op school te zitten? Als je op de laatste ja hebt gezegd, dan zou ik kijken of je symptomen van een burn out ervaart. Dat was denk ik het meeste wat ik voor je kan doen 

Met vriendelijke groet, 

Iemand144

Heyy

 

Nee je bent zeker niet de enige die zich zo voelt!

 

Misschien ligt het eraan dat je geen zin hebt in de schooldruk? Bijvoorbeeld dat je weer huiswerk krijgt en weer moet leren voor toetsen? Ik las ook in een van je vorige topics dat je in een traject zit waarin je wordt getest op ADHD en dat vind je stressvol. Misschien heeft dat er ook een beetje mee te maken dat je geen zin hebt in school omdat je al veel aan je hoofd hebt.

 

Je zou als je er erg tegenop ziet altijd even kunnen praten met je mentor of ouders als je dat prettig vind. En als je wat kwijt wilt of wat wilt vragen ben je natuurlijk ook altijd welkom op het forum:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer