geen vriendinnen meer

  • 3 May 2020
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal.

dit Vervaal begingt toen ik groep8 zat.

ik had super veel vriendinen. Ik was met iedereen bevriend.

maar dat veranderde in de middelbare. Ik zat in een andere klas dan mijn vriendinen. Al men vriendinen zat in een klas met wel liefst 30 leeringen. Genoeg keuzes voor vriendinen te maken. Maar ik zat in een klas met 13 leeringen dus ik had geen keuzes. Maar ik vond het niet zo erg. Maar al men vriendinen van de basisschool zijn me vergeten ze praten niet meer met me. Wel soms, maar niet vaak dus vaak zat ik alleen tijdens pauzes etc.  Ik had wel paar vriendinen. Tweede middelbare had ik ook wel vriendinen. Maar nu zit ik in het derde middelbare ik heb letterlijk maar 2 vriendinen die niet eens real zijn. Maar dat was niet alles. Ze hebben super veel vriendinen buiten school. Zij hebben altijd super veel berichten van hun vriendinen enzo maar ik heb letterlijk niemand dan hun twee. Ik voel me echt eenzaam . Soms word ik ook uitgelachen door mensen ze zeggen hahaha je heb maar 2 vriendinen zieligggg. Ik schaam me dan echt dooooddd. Nu tijdens corona krijg ik hellemaal geen bericht zelfs niet van mijn vriendinen . Ze factime met vriendinen en spreken soms af .  En ik ben dan degene zonder vriendinen. Ik wil graag een nieuwe beging begingen en nieuwe vriendinen maken maar ik heb geen idee hoe . Ik voel me echt eenzaam. En thuis gaat het bepaald ook niet goed. Ik maak altIjd ruzie met mijn zus en daardoor worden mijn ouders vaak boos op mij en ik ben 24/7 op mijn kamer ik verveel me echt ik kom nooit van mijn kamer tenzij ik naar wc of moet eten nooit vraagt iemand hoe het met me gaat ik voel me echt depri…....

 


6 reacties

Ik had zelf ook eerst niet veel vrienden. Maar heb je hobby’s die andere mensen ook doen en leuk vinden zo heb ik ook weer nieuwe vrienden gekregen. 

Ik heb geen hobby’s

Ik heb geen hobby’s

Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, ik heb wel ‘vrienden’  maar eigenlijk zijn ze maar kennissen van school die aardig tegen me zijn en af en toe naast me zitten wanneer ik alleen zit. Mn ‘vrienden’ appen me nooit en ik ga buiten school ook niet met ze om. Ik zit niet op een sport, heb niet echt een hobby.. ik zit ook bijna 24/7 op mijn kamer naar muziek te luisteren en youtube/netflix kijken of insta scrollen maar verveel me nog steeds dood. Mensen die geen interesse tonen in vrienden zijn zijn je tijd niet waard.

Als je wilt kunnen wij wel een beetje gaan appen

ah wat naar…. mischien dat je vroeger wel leuke meiden kende kun je die mischien een appje sturen. Ik ben altijd sociaal op feestjes waardoor ik meer vriendinnen krijg. Maar ja kan ook in de bieb ofzo leren en beetje socializen met meisjes die alleen zitten. En online via snap ofzo en x het huiswerk doorsturen zodat je contact hebt met andere meiden. Snap dat je het moeilijk vind succes meid laat je weten hoe het gaat (; trouwens doe eens wat liefs voor je ouders dan weten ze toch dat je er nog bent 

komt goed oke <3

Badge +2

Hoi,

We lezen dat in dit topic wordt gesproken over “met elkaar appen” Graag wijzen wij jullie op onze regels, waarin staat dat het niet is toegestaan om via het forum contact met anderen te zoeken en/of contactgegevens uit te wisselen.

Groeten Floor

De Kindertelefoon

Reageer