Hoi,
ten eerste, ik denk niet dat het aan jou ligt , want je klinkt als een hele lieve meid. Ik weet niet hoe oud je bent. Wel fijn om ten horen dat je bij het orkest wel vrienden hebt. Heb je al geprobeerd om op meiden af te stappen en één keer iets samen te doen? Sorry als dit heel suf klinkt. Zit je op een sport? Zelf zit ik op hockey en heb ik ook jarenlang geen vrienden gehad. Vorig jaar kwam ik in een nieuw team en het klikte snel met een paar meiden. We zijn nu nog steeds vriendinnen. Ik vind het wel heel vervelende te horen wat er is gebeurt met je oude vriendinnen. Ik hoop dat je hiermee iets kunt, niet dat je er veel aan hebt.
liefs
Hoi,
ten eerste, ik denk niet dat het aan jou ligt , want je klinkt als een hele lieve meid. Ik weet niet hoe oud je bent. Wel fijn om ten horen dat je bij het orkest wel vrienden hebt. Heb je al geprobeerd om op meiden af te stappen en één keer iets samen te doen? Sorry als dit heel suf klinkt. Zit je op een sport? Zelf zit ik op hockey en heb ik ook jarenlang geen vrienden gehad. Vorig jaar kwam ik in een nieuw team en het klikte snel met een paar meiden. We zijn nu nog steeds vriendinnen. Ik vind het wel heel vervelende te horen wat er is gebeurt met je oude vriendinnen. Ik hoop dat je hiermee iets kunt, niet dat je er veel aan hebt.
liefs
Ik zit op schaatsen maar daarbij krijg ik niet echt contact met anderen omdat je tijdens de training niet echt tijd hebt om te praten en na de training ook niet. Ik ben best wel verlegen en krijg ook vaak het idee dat ik heel anders ben dan anderen en daardoor durf ik ook niet zo goed op anderen af te stappen.
Ik snap je helemaal. En dat je verlegen bent is niet verkeerd. Zelf ben ik ook erg verlegen. In de eerste klas was ik de enige van mijn oude school. Het eerste half jaar was het nog een beetje zoeken met vrienden en na een tijdje heb ik hele lieve vriendinnen gemaakt. Daar ben ik nu drie jaar later nog steeds heel erg bevriend mee. Ik durfte op niemand af te stappen. Uiteindelijk is het toch gelukt. Misschien kun je meiden zoeken met dezelfde interesses of in de pauze meer met anderen om gaan. Of met een schoolproject samen te gaan, dan praat je vaak wel ook af en toe over andere dingen dan school. nu kan dat helaas niet ivm Corona.
succes!