Vraag

Gebruikt word en niet weten hoe ik moet ermee omgaan

  • 19 September 2023
  • 0 reacties
  • 33 Bekeken

Hoii 

school is begonnen en ik ben zit nu op een nieuwe school in de 3de en het is week 2 en ik begin al een beetje te twijfelen ik vind het lastig om met mensen contact te krijgen totdat ik een beetje close kwam met 3 meisjes in m’n klas maar ik weet niet of we echt vrienden zijn en ik heb het gevoel dat ze me gebruiken 

 

Bij de 1e week was ik close met 1 meisje gekomen uit de vriendengroep omdat die een beetje left out was maar toen 1 ander meisje van de groep ziek was werd ik uit eindelijk left out en ging dat ene meisje waar ik close me was met de ander om dus k was een beetje alleen

 

En nu bij 2e week doen die meiden een beetje raar

bij wiskunde gaan ze me de hele tijd vragen stellen en sommige zijn echt random “wat vind je lelijk aan jezelf” “welke jongen vind je de knapste” gwn niet echt iets waar ik wil op beantwoorden tbh dus k zeg gwn ik weet het niet bijv maar ze blijven me door drangen om een antwoord te zeggen en bij de meest normale antwoorden die ik vertel giechelen ze een beetje en het raarste is ze schrijven het op wtf k vind het gwn een beetje raar en ik heb het gevoel dat ze sommige vragen waar ik antwoord op gaf tegen me gebruiken en dat ze fake friends zijn maar ik wil gwn niet alleen zijn en k probeer vrienden te maken in de klas maar ik vind het moeilijk om met andere kinderen contact te maken omdat die ook in een vriendengroep zitten en ik ben bang dat dan hetzelfde gebeurt of dat ik er niet bij pas 

 

pls iemand geef me tips hoe ik hiermee kan omgaan want ik wil echt niet getest worden gwn 


0 reacties

Geen reactie

Reageer