Gaan jullie over?

  • 12 July 2023
  • 11 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Zo aan het einde van dit schooljaar ben ik wel benieuwd of jullie overgaan.

 


11 reacties

Hey,

Thuisonderwijs…. Dus echt geen idee. Jij wel? En naar welke klas dan?

Aju!

 

Hey @OnbekendeAnnoniem ,

Ahh oké.

Ik ga zelf wrs wel over (nog niet gehoord maar voor kernvakken sta ik voldoende), ik ga dan naar 3 havo.

Ja gelukkig wel.  Geen onvoldoendes maar wel wat meer zessen dan ik hoopte.  Ik moet ook zeggen dat ik echt te weinig heb gedaan. Volgend jaar VWO 5 dus dan moet ik wel echt strijden.

Reputatie 7
Badge +12

Ja, toch wel, ik had laatst een kennismaking op school en daar zou ik blijven zitten, maar nu kan ik uiteindelijk toch naar de school die veter geschikt is voor mij, en waar ik eerst heen wilde en daar kan ik over gaan naar de 2e, alleen ga ik helaas wel een niveau doen, wat eigenlijk veel te makkelijk voor me is, maar dat heeft de school gedaan zodat ik daar eerst kan wennen, dus dat vind ik nu fijn, ik ging eerst van Vwo TTO naar Havo/vwo, en nu naar Mavo/havo, waar door ik wel overkant naar de 2e.

-OnlyMe

P.S. sorry voor de ingewikkelde uitleg, mijn situatie is een beetje anders dan normaal,

Reputatie 6
Badge +2

Ik zit nog op de basisschool en ga over naar groep 8 en wij krijgen in groep7 al een voor advies en mijn advies is vmbo t  alleen door dat stomme rekenen😡🤬 echt zo kut elk ander kind heeft havo/vwo

@Anomiempjeje ,

Je kan best nog stijgen in advies hoor, toen ik op de basisschool zat hadden veel kinderen in gr.7 ook een lager advies dan in gr.8🙂

Reputatie 6

Geen idee. Als ik naar een school ga dan blijf ik zitten, maar word nu nergens nog toegelaten, ik hoop dat ik mezelf in kan schrijven voor de staatsexamens, dus dan ben ik eindelijk bevrijd van de middelbare school, ten minste, de scholen waarop ik zat waren verschrikkelijk. Hopelijk geldt dit niet voor degenen die dit lezen.

 

Heb hetzelfde als @OnlyMe  is een andere situatie dan normaal, top dit.

Ik ben wel benieuwd  @VragenVragen , wat was er zo verschrikkelijk aan je scholen?

Ik ben over mijn school wel tevreden, maar er word helaas wel erg veel geroddeld en foto's van mensen gemaakt.Maar ja, niks aan te doen...

 

Ik zit al in mijn 1ste zomervakantie week, daarvoor al vrij weinig meer hoeven te doen op school.  Zelf ben ik door naar 3 havo/vwo tto en aangepast schoolrooster ivm sport. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zit net als tiktak al een m'n 1ste vakantie week en hoefde de afgelopen weken ook vrij weinig te doen. Ik ben gewoon over gegaan naar havo 4, ik Maak me nergens druk over

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb zo'n geluk nu met mijn groep 8 juf zij zij dus dat ze niet aleen naar de toets kijkt maar hoe je het hele jaar door doet. Juf plee (zo noemen we onze vorige juf) keek allen naar de toets. En mijn moeder zegt altijd een toets is een moment opname stel: je vindt het makkelijk en tijdens een cito toets gok je en hij is fout. dat zou niet mogen tellen

Reageer