Skip to main content

Hi ik ga niet over maar het gaat helemaal niet goed met mij en dat was al begin het schooljaar zo en dat weet me mentoren heel goed want ik heb bloedarmoede en dat weten ze al maanden. het gaat thuis al jaren niet goed en dat weten ze al half jaar. ik heb volgens mij een depressie en dat weten ze al 2 of 3 weken en ik ben bi en ik ben bang dat me familie me niet accepteren als ze weten dat ik bi ben. dit wil ik gaan vertellen aan me mentoren maar het kwam niet uit en ik voel me echt in de steek gelaten doordat 2 aardige docent weg gaan. 1 van de 2 mentoren die ik heb word volgend school jaar niet meer mijn mentoren maar ze blijft wel gewoon mij lesgeven als ik overging en een klasgenoot die ik al sinds groep 6 met haar in de klas zit is naar Turkije verhuisd en ik heb nog een klasgenoot die ook niet overgaat. ik wil hierdoor al maanden dood en ze hebben tegen mij en me oma gezegd eerste dat ik over ga dus ik voel me ook door hun in de steek gelaten. ik wil wel over want ik zit in de eerste en dus moet ik naar school maar dat wil ik niet mijn klas heeft me dit jaar gesteund. ik denk dat ik er niet meer was als me klas er niet voor me was en ik kon sowieso over gaan als het voor mij geen moeilijk jaar was. me oma gaat donderdag dit bespreken met me mentoren en me afdeling leider me oma gaat me advocaat en me huisarts zeggen want hun denk dat het alleen kon door me bloedarmoede

wat moet ik nu doen ?????

Geen reactie

Reageer